دانستنی های زعفران

پنج نکته هنگام فروش زعفران

shakhes

پنج نکته هنگام فروش زعفران چیست؟ زعفران این کالای ناب دارای مصرف کنندگان زیادی در سرتاسر ایران می باشد. علاوه بر مصرف کنندگان داخلی، این محصول دارای مشتریان فرا مرزی نیز بوده که بازار پر رونقی را برای این محصول لاکچری در آن سوی مرزها ایجاد کرده است.

اما فروش زعفران نیاز به فوت و فن های خاصی دارد. در واقع نکات مهمی هنگام فروش زعفران بایستی به کار گرفته شود تا بتوان بازار این محصول را همچنان سر پا نگاه داشت.

جذب مشتری و حفظ آنان در بازار فروش زعفران از اهمیت بالایی برای فروشندگان و تامین کنندگان برخوردار می باشد چرا که سود حاصله از فروش زعفران، مبلغ قابل توجهی بوده و هرچه بازار این محصول برای فروشندگان رونق بیشتری داشته باشد به معنای سوددهی بالاتر برای کسب و کار آن ها می باشد.

در ادامه به مهم ترین نکات فروش زعفران در قالب بخش هایی جداگانه اشاره خواهیم کرد. بنابراین اگر جزو فروشندگان زعفران هستید و وجهه ی کاری تان برای شما از ارزش بالایی برخوردار است تا انتها با ما همراه باشید.

بسته بندی زعفران

پیش از اینکه سراغ کیفیت، قیمت و سایر فاکتورهای فروش زعفران برویم، بایستی به ظاهر بسته بندی آن اشاره کنیم که از اهمیت بالایی برخوردار است.

اما این اهمیت از کجا سرچشمه می گیرد؟ خریداران زعفران پیش از بررسی کیفیت، قیمت و اصالت زعفران با بسته بندی آن مواجه می شوند.

چنانچه این بسته بندی به گونه ای باشد که نتواند توجه خریدار را در وهله ی اول جلب نموده و ظاهر شکیلی نداشته باشد، مطمئنا بالا بودن کیفیت و مناسب بودن قیمت فروش زعفران مواردی نیستند که خریدار در مورد آن ها از فروشنده پرسش نماید.

به این صورت است که خریدار منصرف شده و به سراغ بررسی گزینه هایی با ظاهر شیک و خوش رنگ و لعاب خواهد رفت. ضعف بسته بندی زعفران از جمله مهم ترین مواردی است که فروشندگان بدان دقت کمی دارند.

زعفران یک کالای لولکس محسوب می شود بنابراین ارائه ی آن در ظروف و بسته بندی هایی نامناسب، غیر چشم نواز و مغایر با اصول بهداشتی می تواند ذوق بیننده را کور کرده و او را از خرید منصرف نماید.

مشتری مداری

این موضوع در در واقع یکی از مهم ترین نکات در هر کسب و کاری محسوب می شود. اما در مورد فروش زعفران باید نگاهی ویژه تر به آن داشت.

مشتری مداری در فروش زعفران به این معناست به با ارائه ی کالایی با کیفیت و اصیل طبق خواسته ی مشتری سعی در جلب رضایت او داشته باشید.

هزینه ی جذب مشتری های جدید چیزی حدود 5 برابر هزینه ی حفظ آن ها می باشد. بنابراین با پیش گرفتن شیوه های مشتری مداری در فروش زعفران می توانید مشتریان خود را به مشتریانی وفادار تبدیل نمایید که خرید زعفران خود را تنها از فروشگاه شما انجام می دهند.

با این کار نه تنها هزینه های تبلیغات و هزینه های جانبی خود را کاهش داده اید بلکه به سوددهی بالایی دست پیدا کرده و به مرور زمان به عنوان یکی از برترین برندهای فروش زعفران در بین مشتریان شناخته خواهید شد.

چنانچه دارای سایت فروشگاهی زعفران هستید، به طور مداوم پشتیبانی کامل را به خریداران جهت فروش زعفران ارائه دهید. کسب رضایت مشتری در صورت بروز مواردی از نارضایتی بایستی در درجه ی اول از اولویت های شما باشد.

زمانی می توانید به یک فروشنده ی موفق در فروش زعفران تبدیل شوید که با شفافیت کامل در قیمت و کیفیت، کالایی با اصالت و ضمانت را به افراد تحویل دهید. پنج نکته هنگام فروش زعفران

شرکت در نمایشگاه های مواد غذایی و تبلیغات

برخی از فروشندگان زعفران بر این باورند که این کالا نیازی به تبلیغات نداشته و خریداران این محصول به صورت خودجوش به سمت خرید آن هدایت می شوند.

در حالی که مهم ترین نکته در فروش زعفران، ایجاد فرهنگ مصرف این کالا و معرفی آن به عنوان یک کالای پر فایده و سرشار از خاصیت های گوناگون می باشد.

چرا که در واقعیت نیز این محصول سرشار از خواص دارویی بوده و در طب به عنوان یکی از عناصر سازنده ی اصلی در بسیاری از دارو ها دارای کاربرد می باشد.

شرکت در نمایشگاه های مواد غذایی به ویژه نمایشگاه های بین المللی می تواند گامی مثبت در راستای افزایش فروش این محصول و معرفی صحیح آن به مصرف کنندگان باشد.

فروشندگان زعفران اغلب فروشندگانی سنتی می باشند که فروش خود را در قالب شیوه هایی قدیمی انجام می دهند. فارغ از اینکه با پیشرفت دنیای دیجیتال و تغییر سطح و فرهنگ مصرف کنندگان امروزی، بایستی تبلیغات گسترده ای را برای محصول خود در فضای آنلاین صورت دهند.

ایجاد بستری آنلاین برای معرفی محصولات در قالب یک فروشگاه زعفران آنلاین، می تواند موجب افزایش سطح فروش زعفران برای فروشندگان این محصول شود. شما می توانید از اقصی نقاط کشور مشتریانی داشته باشید که به طور دائمی از شما خرید می کنند.

فروش زعفران اصیل و با کیفیت

تفاوتی ندارد که در حال فروش زعفران سرگل، نگین یا دسته هستید. زعفرانی که به مشتری ارائه می دهید بایستی طبق نظر و خواسته ی او باشد. پنج نکته هنگام فروش زعفران

این، مفهوم اصالت را می رساند. برخی از فروشندگان سودجو با سواستفاده از عدم آگاهی خریداران، گونه ای از زعفران را به جای نوعی دیگر به آن ها ارائه می دهند.

بافت زعفران بایستی بافتی سالم و ترد باشد. عدم ترد بودن بافت زعفران به این معناست که در محیطی مرطوب قرار گرفته و به اصطلاح نم کشیده.

همچنین فروش زعفران به صورت الک شده و پودری گزینه ی مناسبی برای خریداران و فروشندگان نیست. هرچه این موارد را در فروش زعفران به میزان بیشتری رعایت کنید، مطمئنا کسب و کار شما رونق بیشتری خواهد داشت.

ارائه ی تخفیف در فروش زعفران

این مورد به ویژه برای فروشندگانی که قصد فروش آنلاین زعفران را دارند می تواند گزینه ای عالی جهت افزایش میزان فروش باشد.

فروشگاه زعفرانیه در این راستا اقدام به ارائه ی تخفیف روی پکیج های زعفران خود نموده است. این تخفیف ها با توجه به مبالغی که برای خرید زعفران در نظر گرفته شده است می تواند تخفیف خوبی محسوب شود. به ویژه برای خرده فروش ها و افرادی که قصد خرید زعفران فله را دارند.

نتیجه گیری پنج نکته هنگام فروش زعفران

از جمله مواردی که موجب افزایش سطح فروش شما خواهد شد، دقت به نکات فروش می باشد. فروش زعفران نیز به عنوان یک کالای لاکچری بایستی درخور این کالا باشد. پنج نکته هنگام فروش زعفران

فروش این محصول بایستی طبق استانداردهای بهداشت صورت پذیرفته و همچنین قیمت فروش آن نباید بالاتر از سطح استاندارد تعیین شده در بازار صورت پذیرد.

فروشگاه زعفرانیه با ارائه ی بسته بندی هایی شیک و بهداشتی و همچنین در نظر گرفتن تخفیفات ویژه روی پکیج های زعفران و مهم تر از همه ارائه ی استانداردهای آزمایشگاهی، اقدام به فروش و عرضه ی زعفران در اقصی نقاط کشور نموده است.

این فروشگاه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و سایر نشان های معتبر یکی از برترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش زعفران درجه یک و صادرات آن شناخته می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *