دانستنی های زعفران

هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست کدام اند؟

shakhes

مقدمه

هدایای تبلیغاتی عموما به نحوی انتخاب می شوند که دارای بیشترین کاربرد بوده و بالاترین سطح تاثیرگذاری روی افراد را داشته باشند. اما در این بین ممکن است به میزان آسیب هایی که این هدایا به محیط زیست می زندد توجهی نشود. هدایایی همچون سررسید و دفترچه های یادداشت موجب قطع شدن و از بین رفتن تعداد زیادی از درختان و نابودی محیط زیست خواهند شد. برای مقابله با این چالش بسیاری از کسب و کارها به تهیه و اهدای هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست روی آورده اند. اما این هدایا چه هدایایی هستند و تاثیر آن ها در حفظ سلامت محیط زیست چه میزان است؟

هدایای تبلیغاتی سبز

هدایای تبلیغاتی سبز مفهومی است که ترکیبی از محصولات مرسوم، مد روز و مفید برای محیط زیست را در دل خود جای داده است. هدایای تبلیغاتی سبز انگیزه ی مثبتی به کسب و کار شما می بخشد. با راه افتادن یک عزم همگانی برای حفاظت از محیط زیست، اغلب افراد دقت بیشتری به کالاهای مصرفی خود دارند. در سال های اخیر بیشتر شاهد این موضوع بوده ایم. افراد به میزان کمتری نسبت به استفاده از کالاهای تجدیدناپذیر علاقه نشان داده اند و تا حد امکان سعی در عدم استفاده از این محصولات داشته اند. از این رو اهدای هدایای تبلیغاتی که آسیب رسان به محیط زیست هستند می تواند برای این افراد بسیار بیشتر از حد تصور شما ناخوشایند باشد.

زعفران:هدیه ای سازگار با محیط زیست

با توجه به تغییرات آب و هوایی و مسئولیت های زیست محیطی که به طور فزاینده ای موضوعات داغ در سراسر جهان و ایران بوده است، کاملا منطقی است که کسب و کار شما نشان دهد مسئولیت اجتماعی شرکت  خود را جدی گرفته است. چنانچه شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اقدام به اهدای هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست نمایید، مشتریان تان نیز متوجه مسئولیت پذیری شما شده و قطعا ارزش بیشتری برای شما و حرفه تان قائل خواهند شد.

یکی از این محصولات جذاب و سازگار با محیط زیست، خوراکی ها می باشند، آن هم از نوع سالم و طبیعی. زعفران، خشکبار، میوه های خشک شده، دمنوش های طبیعی با طعم های بی نظیر و چاشنی هایی چون هل، گل سرخ و نبات ناب زعفران می توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی مفیدی شناخته شوند که نه تنها برای مشتریان جذاب و دوست داشتنی خواهند بود بلکه کمترین میزان آسیب رسانی به محیط زیست را دارند. در واقع مقدار این آسیب را می توان در مورد این هدایا صفر دانست. سرمایه گذاری در هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست، ارزش و اعتباز برند شما را افزایش خواهد داد.

کیف های پارچه ای یکی از اقلام محبوب و سازگار با محیط زیست

یکی از مورد استفاده ترین ها در بین افراد، کیف ها هستند. انواع کیف ها برای خرید، برای بیرون رفن از منرل و سایر مصارف مورد استفاده ی افراد قرار می گیرند. شاید بد نباشد بدانید که کیف های پلاستیکی که در آن ها از مواد تجدید ناپذیر استفاده می شود تا هزاران سال در طبیعت باقی مانده و تجزیه نخواهند شد.

با استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد همچون کیفی های پارچه ای می توان تقاضا برای کیسه های پلاستیکی را کاهش داده و به کاهش میزان کیسه های دفن زباله کمک کنیم. کیف های پارچه ای یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین اقلام در بین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند. افراد از این کیف ها عمدتا برای خرید استفاده می کنند. این کیف ها دارای قابیلیت شستشو بوده و قابل بازیافت مجدد می باشند. یکی از مهم ترین مزیت این کیف ها، طراحی نام و نشان تجاری و چاپ اطلاعات مربوط به کسب و کارتان بر روی آن است. افراد می توانند با نگاهی به این کیف ها، مشخصات کسب و کار شما را مشاهده کرده و آن را در حافظه ی ناخودآگاه خود ذخیره سازی نمایند.

دفترچه های یادداشت: سازگار با محیط زیست یا نه؟

یکی از اقلام تبلیغاتی معروف در بین برندها، استفاده از دفترچه های یادداشت و سررسیدها می باشد. از طرفی می توان به جرئت گفت که سالانه تعداد زیادی از درختان برای تولید کاغذ قطع می شوند. این آمار به قدری بالاست که نمی توان آن را نادیده گرفت اما مزیت مهمی که محصولات چاپی و کاغذی دارند، بازیافت مجدد آن ها است. کاغذها یکی از اقلامی می باشند که بازیافت می شوند و در اشکال دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین چنانچه در تولید این دفترچه ها و سررسیدها از الیاف و مواد مناسب و سازگار با محیط زیست استفاده شود می توان آن ها را هدایای تبلیغاتی مناسب و ایده آلی دانست.

ظروف سرامیکی و فلزی

ظروف سرامیکی و فلزی از جمله ماگ های سرامیکی اساسا یکی از اقلامی هستند که در هر منزل وجود دارند و به وفور استفاده می شوند. این اقلام بهترین انتخاب برای معرفی کسب و کار خود به افراد در قالب هدیه ای سازگار با محیط زیست می باشد. مواد سازنده ی این ظروف به گونه ای است که پس از خراب شدن و یا شکستن نیز قابل بازیافت بوده و در طبیعت به طور همیشگی باقی نمی ماند. همچنین مواردی مانند ظروف فلزی که می توانند در قالب صنایع دستی ایرانی تجلی پیدا کنند. انواع ظروف مینا کاری و خاتم جزو این دسته از ظروف هستند که نه تنها سازگار با محیط زیست بوده بلکه جلوه ای از اصالت و فرهنگ ایرانی را به دنبال دارند.

نتیجه گیری

هیچ چیز لذت بخش تر از دریافت هدیه ای نیست که می دانید در تهیه و تولید آن، آسیبی به محیط زیست وارد نشده است. این موضوع به ویژه برای دوستداران محیط زیست و فضای سبز می تواند امری بسیار خوشایند باشد. شما می توانید با انتخاب اقلامی که ماندگار و قابل بازیافت بوده و با مواد طبیعی ساخته شده است، کمکی ویژه ای به سلامت محیط زیست نمایید. مجموعه ی زعفرانیه در تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی خود این موضوع را به طور کامل مورد توجه قرار داده و نه تنها سعی در بهبود حال و خشنودی مشتریان شما داشته است، بلکه بهبود حال زمین را نیز در نظر داشته است. بهترین هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست را از ما بخواهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *