دانستنی های زعفران

تاثیر وجود زعفران در هدایای تبلیغاتی

shakhes

مقدمه

اکثر افراد بعد از دریافت هدایای تبلیغاتی به دنبال مصرف آن ها می باشند. برخی از هدایای تبلیغاتی به قدری بی مصرف هستند که بعد از دریافت در تلی از خرده ریزه های داخل کشو گم می شوند. گم شدن این هدایای تبلیغاتی همانا و به فراموشی سپرده شدن کسب و کار نیز همان. اما برعکس برخی از هدایای تبلیغاتی به قدری چشمگیر، جذاب و پر کاربرد می باشند که نام و نشان آن کسب و کار را برای همیشه در ذهن دریافت کننده حک خواهد نمود.  یکی از این هدایای جذاب و بی نظیر زعفران می باشد. همانطور که می دانید زعفران یکی از گران قیمت ترین و با ارزش ترین گیاهان در جهان است که مصرف آن سرشار از فواید گوناگون می باشد. تاثیر وجود زعفران در هدایای تبلیغاتی انکارناشدنی است.

دریافت چنین هدیه ای نه تنها باعث خرسندی هرچه بیشتر دریافت کننده خواهد بود بلکه ارزش و اعتبار برند شما را نزد او محفوظ خواهد داشت. به ویژه اگر این مشتری، یکی از مشتریان ویژه ی شما و یا یکی از شرکای تجاری شما باشد.

هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه های بین المللی

یکی از مکان هایی که می توان در آن هدایای تبلیغاتی را به قصدی خاص اهدا نمود، نمایشگاه های بین المللی می باشد. هدف از شرکت در این نمایشگاه ها، یافتن مشتریانی ویژه در فراسوی مرزها و یا حتی شراکت نمودن با سایر کسب و کارها می باشد. اغلب مدیران و صاحبان کسب و کارها در این نمایشگاه ها حضور به هم می رسانند. بنابراین جهت اهدای هدایای تبلیغاتی در این مکان ها بایستی به فکر هدایایی خاص و ویژه باشید. هدایایی که نه تنها ارزشمند بوده بلکه فرهنگ و اصالت ایرانی را در دل خود جای داده باشد.

زعفران یکی از پر طرفدار ترین ادویه های جهان می باشد که به به نام کشور ایران شناخته می شود. کمتری کسی را می توان یافت که از دیافت زعفران ناب و اصیل ایرانی خشنود نشود. به عبارتی یافتن چنین فردی بعید است. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه های بین المللی زعفران می باشد. بسته بندی های جذاب زعفران در فروشگاه زعفرانیه جهت هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین انتخاب ها برای مدیران و صاحبان کسب و کارهایی است که می خواهند بیشترین میزان تاثیرگذاری روی افراد را داشته باشند.

افزایش ارزش و اعتبار برند

این یک حقیقت است که افراد کسب و کار شما را به واسطه ی هدایای تبلیغاتی شما ارزیابی می کنند. به طور کلی هرچه ای هدیای فکر شده تر بوده و از محبوبیت و ارزش بیشتری برخوردار باشد، پرچم کسب و کار شما هم بالاتر خواهد بود. هدایای ارزشمند دارای تعابیر مختلفی برای افراد مختلف می باشد. عده ای ارزشمند بودن را در مفید بودن می دانند و عده ای دیگر در کمیاب بودن. عده ای ارزشمند بودن را در چشمگیر بودن می دانند و عده ای دیگر در مناسب بودن.

جالب است بدانید که زعفران تمامی این ویژگی ها را به طور یکجا و باهم دارد. در واقع شما با اهدای زعفران به عنوان یک محصول تبلیغاتی، ارزش و اعتبار برند خود را نشان داده و در پیشگاه مشتریان تان سربلند خواهید بود.

قدردانی از کارمندان

هدایای تبلیغاتی همواره برای اهدا نمودن به مشتریان نیست. بسیاری از مواقع بایستی هدایای تبلیغاتی مناسب و درخوری برای کارمندان تان در نظر بگیرید. این در واقع یکی از راه های بهبود عملکرد کارمندان در راستای افزایش بهره وری می باشد. کارمندان بایستی به طور دوره ای مورد قدر دانی شما قرار بگیرند و این قدردانی می تواند در قالب اهدای هدایای تبلیغاتی صورت پذیرد. زعفران یکی از بهترین هدایا برای مناسبت های مختلف است و وجود زعفران در هدایای تبلیغاتی، اثر گذاری کار شما را بیشتر خواهد کرد.

مطمئنا کارمندان شما با دریافت هدایا، خرسندی بیشتری خواهند داشت. زعفران به واسطه ی ارزش بالای اقتصادی و غذایی و محبوبیت بی وقفه ی آن در بین افراد، یکی از بهترین هدایایی است که می توان برای کارمندا در نظر گرفت.

زعفران هدیه ای عالی برای دوستداران محیط زیست

به دلیل جنبش های زیادی که افراد به ویژه در سال های اخیر در راستای حفظ و ذخیره ی منابع طبیعی داشته اند، صاحبان کسب و کارها نیز بر آن بوده اند تا هدایای تبلیغاتی خود را همسو و هم راستا با حفاظت از محیط زیست نمایند. اهدای کیف های پارچه ای، ظروف فلزی و صنایع دستی و همچنین موارد چاپی تهیه شده از الیاف مناسب همگی از جمله مواردی هستند که در این دسته قرار می گیرند. در این بین زعفرانیه کوشیده تا بهترین هدایای متناسب با حفاظت و صیانت از محیط زیست را ارائه دهد که زعفران در بین آن ها قرار دارد.

زعفران، دمنوش های گیاهی و خشکبار از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست و فاسدنشدنی می باشند که می توانند برای مدت ها در مکان مناسب سالم باقی بمانند. بنابراین بعد از دریافت این هدایا می توانید به تناسب میزان مصرفی که دارید از آن ها به طور پیوسته و د دراز مدت استفاده نمایید.

نتیجه گیری

در این دنیای رقابت، هر کدام از کسب و کارها به دنبال این هستند که هرچه بهتر خود را به مشتریان شان معرفی نموده و تبلیغات ویژه تری ارائه دهند. یکی از راه های افزایش آگاهی از برند، حفظ مشتریان و تعامل بهتر با شرکای تجاری، اهدای هدایای تبلیغاتی می باشد. هدایای تبلیغاتی برای سالهاست که به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی عالی شناخته می شود اما با پیشرفت دنیای کسب و کارها و افزایش روزافزون سطح رقابت، نیاز به خلاقیت و نوآوری در این حیطه افزایش پیدا کرده است. اهدای هدایی همچون قلم، دفترچه و لوازم التحریر را نمی توان رد کرد اما می توان آن ها را تا حدی نخ نما و قدیمی دانست. بنابراین برای باقی ماندن در این دنیای رقابت بایستی سطح بیشتری از خلاقیت را به خرج داد. یکی از موارد خلاقیت، اهدای هدایای تبلیغاتی نوین می باشد.

زعفران به عنوان یکی از پر مصرف ترین و دوست داشتنی ترین ادویه ها در بین مردم ایران و جهان شناخته می شود و کمتر کسی از دریافت آن خوشحال نمی شود. زعفران به دلیل کمیاب بودن و ارزش بالایی که دارد می تواند ارزش و اعتباز خاصی به نان و نشان برند شما ببخشد. مجموعه زعفرانیه با در نظر گرفتن پکیج های متنوع از زعفران به همراه سایر اقلام دیگر، سعی در ایجاد روابطی سازنده بین شما و مشتریان تان داشته است. وجود زعفران در هدایای تبلیغاتی شما تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت پس زعفران خود را از جای معتبری بخرید. برای خرید زعفران سرگل قائنات که بهترین نوع زعفران است با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *