دانستنی های زعفران

فروش زعفران عمده جهت صنایع غذایی

shakhes

در اصل منظور از فروش زعفران عمده به معنای فروش زعفران از یک کیلو گرم به بالا میباشد که هیچ گونه بسته بندی برای آن صورت نمیگیرد.

فروش زعفران عمده در صنایع غذایی و همچنین کارخانجات مصرف بالایی دارد که متولیان این صنایع ترجیح میدهند که زعفران را با قیمت فروش عمده خریداری کنند. علت این امر حذف هزینه­ های ناشی از بسته بندی های زعفران میباشد.

فروشگاه زعفرانیه انواع زعفران را با قیمت فروش عمده برای مصارف شخصی، صنایع غذایی، صنایع شیرینی سازی و شیرینی پزی، صنایع لبنی و کارخانجات به مشتریان عرضه میکند.

نمایندگی فروش عمده زعفران در صنایع غذایی

زعفرانیه یکی از بزرگ ترین نمایندگی های فروش عمده زعفران در صنایع غذایی در ایران است که این محصول را در بالاترین کیفیت موجود در اختیار شما قرار می دهد.

گیاه بومی زعفران، از مهمترین و ارزشمند­ترین گیاهانی میباشد که در کشور ایران، اسپانیا و هندوستان می روید و سابقه کاشت زعفران در ایران به هزاران سال پیش بر می گردد.

مردم کشورمان به خصوص در شرق ایران، از دیرباز به کاشت و تولید زعفران یا همان طلای سرخ مشغول بوده اند.

به دلیل خواص فراوانی که زعفران دارد در صنایع مختلف دارویی، غذایی، صنعتی، بهداشتی و… مورد توجه بسیاری از مردم جهان قرار گرفته است.

کشور ایران سالانه نزدیک به 250 تن زعفران تولید میکند که به بیش از 64 کشور دنیا صادر میشود اما متاسفانه در تعیین جهانی این گیاه ارزشمند نقشی نداشته است.

فروش زعفران از جمله کارهایی میباشد که به سادگی توسط هر فردی صورت نمیگیرد چرا که نیازمند نظارت مستمر، دقت بالا و تجربه زیاد میباشد.

فروشگاه زعفرانیه قادر به فروش و تحویل عمده زعفران برای صنایع غذایی و دیگر صنایع در کوتاه ترین زمان میباشد.اگر به دنبال برندی خوشنام ومعتبر میباشید میتوانید روی ما حساب کنید.

انواع مختلف زعفران جهت فروش عمده زعفران برای صنایع غذایی به صورت زیر میباشد

  • فروش عمده زعفران دختر پیچ
  • فروش عمده زعفران سرگل معمولی قائنات
  • فروش عمده زعفران سرگل ممتاز صادراتی قائنات
  • فروش عمده زعفران نگین صادراتی
  • فروش عمده زعفران سوپر نگین صادراتی

عوامل مختلفی از جمله نوع زعفران، کیفیت زعفران ، نحوه خرید زعفران از تولیدکننده یا واسطه ها و … بر قیمت فروش عمده زعفران تأثیر می گذارد.

کیفیت زعفران یکی از مهمترین فاکتور­های تعیین کننده قیمت زعفران میباشد و با توجه به این موضوع که عمده فروشان زعفران زیادی در ایران وجود دارد، کیفیت و قیمت عرضه شده این عمده فروشان با چیزی که به طور مستقیم تولید­کننده عرضه میکند متفاوت میباشد.

فروشگاه زعفرانیه این تضمین را به شما میدهد که زعفران تحویل داده شده به طور مستقیم از تولید کننده گرد­آوری شده است.

متاسفانه کشاورزی زعفران در ایران با وجود تولید بسیار بالا در بیشتر موارد غیر بهداشتی و بدون رعایت اصول استاندارد مواد غذایی صورت می گیرد و برای اثبات این موضوع عکس های بسیاری وجود دارد که نشان میدهد گل های زعفران در محیط های الوده برای فروش روی زمین های الوده پخش شده اند.

زعفران مسیری طولانی را در رسیدن از تولیدکننده به مصرف کننده می گذرد و از دست واسطه های زیادی میگذرد تا به دست مصرف کننده برسد.

عوامل موثر در فروش عمده زعفران در صنایع غذایی

این روند باعث کهنه شدن زعفران شده و رشته های زعفران شکسته می شود، بنابراین زعفران کیفیت خود را از دست می دهد.

ما به عنوان صادرکننده عمده زعفران، عمده فروشی برای ما یک زمینه تجاری قابل توجه محسوب میشود. ما عرضه مطمئن ، سریع و معقول کلیه کالاها را طیف محصولات خود ارائه می دهیم.

بدین ترتیب ما مطابق خواسته شما پیش میرویم. علاوه بر این، ما کیفیت بالایی از زعفران خود را تضمین می کنیم، که به دلیل همکاری مستمر با کشاورزان ایرانی، محصول توسط ما شخصاً کنترل می شود و همچنین در آزمایشگاه هایی مخصوص مورد بررسی قرار می گیرد و فقط پس از دریافت ISO-Norm 3632-2 به فروش می رسد.

ما می توانیم زعفران خود را با قیمت فوق العاده مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

بیشتر مشاغل عمده فروشی زعفران در تهران و خراسان بوده که زعفران ایرانی به دلیل کیفیت بالا و به دلیل فرآیند بسته بندی همراه با قیمت مناسب، بیشترین مصرف را دارد.

خرید زعفران فله در صورت خرید از یک شرکت معتبر مانند شرکت زعفرانیه مزایای بسیاری دارد. اگر قصد خرید زعفران فله را دارید و به دنبال یک شرکت معتبر و قابل اعتماد هستید، جای درستی آمده اید.

ما در شرکت زعفرانیه (فروشگاه آنلاین زعفران) در تلاش هستیم تا زعفران ایرانی، با ارزش ترین ادویه جهان را معرفی و عرضه کنیم. در همین راستا، ما این وب سایت را به عنوان یک فروشگاه آنلاین برای ارائه زعفران ایرانی درجه 1 ایجاد کردیم.

به این ترتیب هر شخصی که در هر نقطه از جهان زندگی می کند قادر به سفارش زعفران است و با کمترین قیمت از بالاترین کیفیت برخوردار می شود.

نتیجه گیری فروش زعفران عمده

شرکت زعفرانیه برای ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهایی زعفران تاسیس شده است. بنابراین، ما قادر به ارائه زعفران تازه و اصیل ایرانی با قیمت مناسب هستیم.

و به لطف استفاده از خدمات پیک پیشتاز در این شرکت، آن را به مکان شما تحویل دهیم.

بدون شک ما زعفران ایرانی را در مقایسه با سایر فروشگاه های آنلاین یا آفلاین زعفران با کمترین قیمت ارائه می دهیم. بنابراین ، اگر قیمت کمتری پیدا کردید ، به ما اطلاع دهید.

علاوه بر این ، ما سعی می کنیم اطلاعات مفیدی در مورد کاربردهای زعفران در آشپزی ، پزشکی ، بهداشت و غیره به شما بدهیم ، درست است!

این هدف ما میباشد یعنی پیشنهاد خوشبختی به شما!

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش زعفران عمده در صنایع غذایی و در دیگر صنایع میتوانید با ما در تماس باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *