دانستنی های زعفران

فروش زعفران استاندارد جهت مصارف صنعتی

shakhes

یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت میباشد اینست که نیروی کار شدید و مقدار اندک محصول حاصل از فروش زعفران این کار سخت، صنعت زعفران را مستعد تقلب می کند برای مثال کلاله های زعفران ممکن است با نخ های کم کیفیت یا رشته های گیاهان دیگر مخلوط شوند یا پودر زعفران ممکن است با زردچوبه و سایر ادویه های شبیه به هم مخلوط شود.

اینها فعالیتهای غیرقانونی محسوب میشود که مصرف کنندگان و به طور کلی صنعت زعفران را به خطر می اندازد.

اقدامات امنیتی امروزی توسط ISO یا سازمان بین المللی استاندارد ارائه می شود که یک سیستم درجه بندی یکنواخت برای زعفران وضع می کند.

این استاندارد بر اساس دسته بندی ها، صحت و کیفیت زعفران طبقه بندی میشود.

در بازار بین المللی کیفیت زعفران استاندارد حرف اول را میزند و برای دستیابی به موفقیت و رقابت با پیشرفته ترین کشورها، علاوه بر تولید روز افزون این گیاه ارزشمند، باید با کیفیت بسیاری مطلوبی آن را به دست سایر کشورها و مصرف کنندگان رساند.

شرکت بزرگ و معتبر زعفرانیه این تضمین را به شما میدهد که تمام محصولات عرضه شده با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن در نظر گرفته شده باشند.

کیفیت زعفران در آزمایشگاه ها با توجه به استانداردهای داخلی و بین المللی تجزیه و تحلیل می شود تا اطمینان حاصل شود که زعفران با کیفیت بالا به مشتری تحویل داده می شود.

در هر مرحله از فرآیند تولید، شرکت‌های تولید زعفران روابط خود را با همه عوامل حفظ می‌کنند.

بنابراین ، نقش صنایع مختلف عامل کلیدی در توسعه و بهبود تولید و فروش زعفران استاندارد در همه مراحل میباشد.

این گیاهان معطر و دارویی، به ویژه در دهه گذشته ، تحول چشمگیری داشته است. صنایع و بازار جهانی بیشتر و بیشتر به سمت محصولات با منشا طبیعی می روند.

سفری با زعفران!

فروش زعفران استاندارد جهت مصارف صنعتی مانند صنایع غذایی، صنعت عطر سازی، شمع سازی، نساجی، رنگ سازی و نقش برجسته دیرینه خود که ریشه در طب سنتی و گیاهی دارد، عرضه میگردد.

این بررسی اجزای اصلی زعفران و فعالیتهای حاصل از آن در مصارف صنعتی را نشان می­دهدکه این محصول را به یک امید جدی تبدیل می کند!

در گذشته از زعفران نه تنها در طب سنتی به عنوان درمان اختلالات گوناگون استفاده می شد، بلکه از آن در مصارف صنعتی به عنوان یک رنگ طبیعی یا ماده طعم دهنده، عطر، مواد نگهدارنده و … استفاده می شد.

از زمان های بسیار قدیم توجه ویژه ای بر روی زعفران جهت استفاده در صنعت ارایشی و بهداشتی متمرکز بود.

برای مثال از زعفران به عنوان گیاه جاودانگی استفاده میشد که کلئوپاترا ملکه زیبایی از آن در محصولات زیبایی خود استفاده میکرد. در طب سنتی ایران، زعفران می تواند رنگ چهره را بهبود بخشد.

در طب سنتی یونان، از زعفران برای تازه سازی پوست صورت، برای تسکین کبد، درمان آکنه ، بیماری های پوستی و زخم ها استفاده می شود.

به علاوه بدن ممکن است جوان تر و درخشان تر بنظر برسد. زعفران علاوه بر خواص آنتی‌اکسیدانی, کاربردهای فراوانی برای کاربردهای آرایشی و بهداشتی دارد.

عمده مصارف زعفران شامل مواد غذایی ، دارویی و شیمیایی (صنعتی) است.

 صنعت غذایی:

طبق FDA ، زعفران به عنوان ماده رنگی طبیعی شناخته میشود که استفاده از آن به عنوان عطر و طعم دهی طبیعی به غذا محدودیتی ایجاد نمیکند و در تهیه غذا ، مانند سوسیس و مارگارین، پنیر و صنایع لبنی – کیک و دسر و میان وعده – شکلات و نوشیدنی – سوپ و برنج و مرغ بکار گرفته میشود.

صنعت رنگ سازی:

عامل اصلی یا مهم ترین فاکتور موجود در کلاله زعفران، کروسین میباشد که بوجود آورنده رنگ زعفران محسوب می شود.

از طرف دیگر می توان به کارتنوئیدها اشاره کرد که رنگ دانه های محلول در چربی اندک زعفران هستند.

در حال حاظر از رنگ موجود در زعفران در صنایع رنگ سازی جهت بکار بردن آن در پایچه های ابریشمی، رنگ آمیزی بافت وتار و پود­های قالی استفاده میشود.

زعفران گیاهی است که هم رنگ ارغوانی متمایل به سرخی را می توان از آن گرفت و هم رنگ زرد که با ترکیب رنگ ارغوانی و یا قرمز و مشتقات آن در کنار رنگ زرد، ترکیب چشم نوازی را بوجود می­آورد.

فروشگاه زعفرانیه بهترین و با کیفیت ترین نوع زعفران ایرانی را هم به صورت فله­ای و هم بسته بندی شده به مشتریان خود عرضه مینماید که شما میتوانید به صورت غیر حضوری با اطمینان و خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

تنها کافیست نام فروشگاه زعفرانیه را در اینترنت جستجو کرده و از تمامی محصولات فروشگاه­مان به همراه قیمت های درج شده، دیدن فرمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *