دانستنی های زعفران

تاریخچه ی هدایای تبلیغاتی سازمانی از کجاست؟

shakhes

تاریخچه ی هدایای تبلیغاتی سازمانی از کجاست؟ بدون شک بسیاری از شما هدایای تبلیغاتی متنوعی از سازمان های مختلف دریافت کرده اید.  هدایایی همچون قلم های حک شده، سالنامه، ساعت، لوازم التحریر و کیف های تبلیغاتی. نمی توان گفت که همه ی کسب و کارها نسبت به اهمیت و ضرورت هدایای تبلیغاتی آگاهی دارند.

چرا که بسیاری از آن ها این مهم را در فرآیندهای بازاریابی خود نگنجانده و بودجه ای برای آن در نظر نگرفته اند اما باید دانست که هدایای تبلغاتی سازمانی آن هم در این بازار شلوغ امروزی به افزایش آگاهی از نام تجاری و ایجاد وفاداری مشتریان به برند کمک بسیاری خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی سازمانی بخشی مهم و انکار ناپذیر از استراتژی های بازاریابی هستند که می توانند به شکلی موثر الهام بخش باشند در ادامه روند تاریخچه ی هدایای تبلیغاتی سازمانی را می خوانید.

تاریخچه ی پیدایش هدایای تبلیغاتی سازمانی

اولین نقطه ی پیدایش یک محصول تبلیغاتی در واقع در ایالات متحده آمریکا بود و حتی به منظور اهداف تجاری نیز نبود. در سال 1789 یک قطعه ی کوچک به شکل پیکسل چاپ شد و به منظور یادآوری جشن دوره ریاست جمهوری جورج واشنگتن پس از پیروزی وی در انتخابات به مردم داده شد تا این فرصت را داشته باشند تا در مقیاسی وسیع در این جشن تحلیف شرکت کنند. بعدها این ایده در سال 1880 توسط یک چاپخانه در شکلی دیگر ظهور پیدا کرد.

این چاپخانه که در اوهایو واقع شده بود از دستگاه های چاپ خود برای تبلیغات روی کیف و کفش  استفاده نمود و پس از آن موارد دیگری چون تقویم، خط کش و وسایل چوبی نیز به زمره ی محصولات تبلیغاتی اضافه شدند.

اینکه پیام های چاپ شده روی محصولات توسط مشتریان دیده می شد و به عنوان یک ابزار فروش متقاعد کننده عمل می نمود باعث شد تا یک بخش تبلیغاتی جدید و پر رونق پا بگیرد؛ یک صنعت کاملا جدید برای محصولات تبلیغاتی.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

مطمئنا همه ی شما برای بارها محصولاتی چون خودکار، قلم، سالنامه و لوازم التحریر را هدیه گرفته اید. اما کسب و کارها در بسیاری از مواقع نیاز به هدایایی خلاقانه و متنوع دارند تا بتوانند به شکلی موثر از مشتریان ویژه ی خود و همچنین کارمندان بابت همراهی و همکاری مداوم آن ها تقدیر و تشکر نمایند.

یکی از جذاب ترین هدایایی که مطابق با فرهنگ و سنت اصیل ما ایرانیان می باشد، زعفران این طلای سرخ است. ارزش زعفران بر کسی پوشیده نیست.

این کالای گرانبها که تا حدی می توان آن را لاکچری دانست بهترین هدیه ی تبلیغاتی برای شرکت هایی است که می خواهند بیشترین میزان تاثیرگذاری را روی مشتریان خود داشته باشند.

با اهدای چنین هدایایی مشتریان به ارزش دو طرفه ای که در این بین جریان دارد پی خواهند برد. حس مورد احترام و اهمیت قرار گرفتن حسی بی نظیر است که می توان از این طریق به افراد منتقل کرد.

صنایع دستی ایرانی از جمله ساعت های چوبی معرق کاری شده می توانند نمادی از اصالت و فرهنگ غنی ایرانی باشند که همواره در مقابل چشمان افراد قرار خواهد گرفت.

ساعت دیواری یکی از هدایای تبلیغاتی ویژه ای است که هیچ گاه تکراری نخواهد شد. به ویژه اگر با فرهنگ آریایی تلفیق شده باشد، خاصیت چشم نوازی و گیرایی آن چند برابر خواهد شد.

به این شکل برند شما همواره در مقابل چشمان مشتریان تان خواهد بود و خواه ناخواه در ذهن ناخودآگاه آنان به تثبیت خواهید رسید.

چرا باید از هدایای تبلیغاتی سازمانی استفاده نمود

هدایای تبلیغاتی سازمانی، اطلاعات تماس شما را دقیقا مانند یک کارت ویزیت به همراه دارند. اقلام هدیه دارای آرم شرکت، تصاویر و شعار تبلیغاتی شما است که پیام تجاری شما را منتقل می سازد.

محصول تبلیغاتی شما به صورت مشهود همچون یک کارت ویزیت مفید عمل می کند که مصرف کنندگان می توانند روزانه از آن استفاده کنند.

در واقع اطلاعات شرکت شما همواره در مقابل چشمان مصرف کنندگان خواهد بود و چه بسا در حافظه ی آن ها به ثبت نیز خواهد رسید.

یکی از مهم ترین رسالت های هدایای تبلیغاتی، وفادار سازی مشتریان از این طریق می باشد. شما بایستی مطمئن باشید که کالاهای تبلیغاتی شما از استانداردهایی با کیفیت بالا برخوردار بوده و ترجیحا نام و نشان تجاری شما را به همراه اطلاعات لازم دارا هستند.

افراد به طور ناخودآگاه کیفیت محصولات تبلیغاتی با کیفیت کسب و کار شما به قیاس می گذارند. هرچه کیفیت و ارزش محصولات تبلیغاتی شما بیشتر باشد مطمئنا کسب و کار شما نیز به عنوان کسب و کاری سط بالا در ذهن شمتریان تثبیت خواهد شد. این موضوع می تواند در تاثیر گذاری های اول به شکلی مفید واقع شود.

اهدای هدایای تبلیغاتی به شرکای تجاری

بسیاری از مواقع مشتریان شما افراد نیستند بلکه کسب و کارهای دیگر هستند که به شریک تجاری شما مبدل شده اند. شما برای این دسته از مشتریان بایستی هدایای تبلیغاتی ویژه ای را در نظر بگیرید.

محصولاتی که از ارزش بیشتری برخوردار هستند و می توانند وجهه ی کسب و کار شما را به نحو احسنت در برابر شرکاری تجاری و مشتریان مهم شما حفظ کنند. هدایای تبلیغاتی سازمانی

بعید است کالایی ارزشمندتر از زعفران و صنایع دستی باشکوه ایرانی سراغ داشته باشید. این هدایا می توانند بهترین و ارزشمندترین محصولات تبلیغاتی باشند که نشانی از اصالت و هنر ایرانی را در قالبی از احترام به افراد منتقل می سازند.

نتیجه گیری تاریخچه ی هدایای تبلیغاتی سازمانی

در بالا در خصوص تاریخچه ی هدایای تبلیغاتی سازمانی سخن راندیم. مطمئنا اگر صاحب کسب و کاری هستید تا کنون به اهمیت و ضرورت هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی خود پی برده اید.

مجموعه ی زعفرانیه در این راستا پکیج های متنوعی را در قالب محصولات تبلیغاتی سازمانی تهیه و تدارک دیده است. این محصولات با توجه به کاربرد آن ها که هدایای تبلیغاتی می باشند دارای قیمتی مناسب بوده و برخی از آن ها نیز شامل تخفیف می باشند. لازم به ذکر است که شما در زعفرانیه می‌توانید اقدام به خرید ظروف بسته بندی نمایید.

شما می توانید با توجه به میزان بودجه ای که قرار است به این فرآیند تبلیغاتی اختصاصی دهید و طبق برنامه ریزی های سازمانی خود، اقدام به تهیه ی پکیج های جذاب و کاربردی زعفرانیه نمایید.

مطمئنا مشتریان شما با دریافت هدایایی چون زعفران ناب و خالص خراسان، صنایع دستی همچون ترمه، مخمل و معرق کاری و خشکباری سالم و مقوی بیش از اندازه خرسند خواهند شد. ماندگار ساختن نام برند خود را با هدایایی ارزشمند میسر سازید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *