معرفی محصولات

فروش انواع پک زعفران

shakhes

آیا تا به حال به فکر هدیه دادن یک پک شیک زعفران افتاده اید؟ از آن جا که زعفران مورد مصرف و مورد علاقه هر قشر و گروه سنی است، می تواند یک هدیه گرانبها و پرفایده برای دوست و یا همسر شما باشد. از این رو ما به فکر تهیه انواع پک های زعفران به شکلی شکیل و زیبا افتاده ایم و در سایت خود بهترین ها را به شما معرفی می کنیم. در زیر در مورد فروش انواع پک زعفران سخن می گوییم.

می توانید از بین انواع پک های زعفران ما می توانید باکس ترمه نگین طلایی با هاون را انتخاب کنید که بسیار زیبا و برازنده است. ترمه طرحدار استفاده شده در آن چشم نواز بوده و جعبه ای به ابعاد 12*16 می باشد. یک هدیه تولد غافلگیرکننده و یا عیدی جالب و متفاوت می تواند به حساب آید اگر مایل به دیدن و خرید این پک زیبا هستید از آدرس وب سایت ما در*** دیدن فرمایید.

فروش انواع پک زعفران در سایت زعفرانیه

فروش انواع پک زعفران موجود ما به صورت لیست وار در زیر آورده است:

  • باکس طلایی 2 کاپ با هاون جام در ابعاد 19*19  یک هدیه خوب و به یاد ماندنی برای مادرهاست.
  • پک ترمه نفیس قوری دار در ابعاد 30*12 یک هدیه ویژه برای کسانی است که بیشتر عاشق دمنوش های زعفران هستند و دم کرده زعفران را روزانه استفاده می کنند.
  • پک مخملی دو گوهر قرمز با قیمتی مقرون به صرفه مناسب هدیه دادن به دوستان است.
  • پک مخملی دو آذین آبی با هاون یک پک مقرون به صره و هدیه ای به یادماندنی است.
  • پک مخملی آذین دار با خاتم ۵گرم و هاون، یک انتخاب ویژه برای همسرتان می باشد.
  • پک مخمل با گوهر بزرگ، بسیار ساده و شیک یک هدیه باارزش محسوب می شود.
  • پک مخمل دو خاتم ۳و ۵ گرمی هدیه ای مقرون به صرفه است.
  • پک مخمل خاتم بزرگ اسپانیا یک هدیه جالب و قابل استفاده برای بانوان باردار و دوستان سرآشپز و خوش ذوق می تواند باشد.

و انواع پک های جدید دیگر که بعضا به لیست محصولات ما اضافه می شوند. به طور کلی زعفران علاوه بر مصرف غذایی بر روی سلامت پوست و مو نیز اثر دارد و دم کرده زعفران با شیر برای از بین بردن آکنه و لکه های پوست و یا پاک کردن جوش های سرسیاه توصیه شده است. همچنین، این محصول شگفت انگیز بر روی زنان باردار نیز بسیار موثر است. بنابراین اگر بانویی باردار در اطراف شماست با آگاه کردن وی از نحوه مصرف و حد مجاز زعفران می توانید سختی های این دوران را برای او کمتر کنید و از پک های ما یک هدیه ارزشمند و مفید برای او تهیه نمایید.

اثرات زعفران در مدت بارداری

زعفران یک ماده دارویی محسوب می شود و از آن جا که برای مصرف روزانه دوز مشخصی دارد تا بهترین اثر خود را بر سلامت روح و جسم بگذارد در دوران بارداری نیز دوز مشخصی برای مصرف آن وجود دارد که نه تنها خطری برای بانوی باردار نداشته باشد بلکه نتیجه خوبی نیز برای ایجاد خلق و خوی مثبت در دوران بارداری ایجاد نماید. صرف مقدار مجاز زعفران روی سیستم گوارش و هضم غذا ، سلامت لثه ها و جلوگیری از سکته قلبی موثر است. همچنین ویار صبحگاهی را کاهش داده و نفس کشیدن را بهبود می بخشد. ورم پا و دست را از بین می برد و حس تنبلی و خستگی را برطرف می کند.

 آثار دیگر زعفران بر روی بانوان باردار:

از آن جا که بیشتر خانم های باردار در طول بارداری از درد معده و یا اسیدی شدن آن رنج می برند، زعفران یک کاور خوب برای دستگاه گوارش در طول حاملگی است و کمک به هضم غذا می کند. فروش انواع پک زعفران توسط فروشگاه زعفرانیه بهترین کمک به خانم های باردار می باشد.

همچنین در دورن بارداری اختلالات ناشی از هورمون ها یک سری تغییرات خلق و خو را برای زن باردار به ارمغان می آورد که عمده آن به سمت حس کسلی و یا ضعف و بی حالی کشش دارد، از این رو از زعفران به عنوان ماده خوش خلق کننده استفاده می کنند تا حس نشاط و سرحالی را برای بانوی باردار ایجاد کند و بدن او را از ضعف و خستگی نجات دهد. به علاوه زعفران موجب تسریع جریان خون در بدن شده و خون بیشتری به مغز می رساند از این رو عملکرد دستگاه های بدن بهتر خواهد شد. این گیاه پرخاصیت خود یک تولید کننده هورمون سروتونین است که در رابطه با تعدیل کردن نوسانات خلق و خوی شخص باردار بسیار تاثیرگذار می باشد. میزان موثر و مجاز مصرف زعفران در دوران بارداری حدود یک سوم قاشق چایخوری ذکر شده است.

فواید بی نظیر زعفران

زعفران روی کاهش ریزش مو تاثیر شگفت انگیزی دارد، همینطور که یک کاهش دهنده تورم و التهاب مفصلی نیز به حساب می آید. افراد مسن و کسانی که از درد مفاصل رنج می برند می توانند دم کرده زعفران را استفاده کنند که همانند یک آرامش بخش و مسکن قوی عمل می کند و از آن جا که این گیاه خوش رنگ و عطر دارای خواص شیمیایی بی نظیری است می تواند یک تامین کننده آهن و منیزیم برای بدن انسان باشد. مصرف زعفران با شیر و یا آب به صورتروزانه توصیه شده است. ورزشکاران و کسانی که کاربدنی سخت دارند از قدرت جادویی زعفران در نیرو بخشی بهتر به ماهیچه ها و ارگان های بدن می توانند بهره ببرند. به خصوص که در شربت و یا انواع دسرها نیز می توانند زعفران را مصرف کنند.

فروش انواع پک زعفران از فروشگاه معتبر

با توجه به آثار زعفران، مهم است در موقع خرید از فروشگاه معتبر، این ادویه خوش رنگ و جادویی را خریداری نمایید تا مطمئن شوید کاملا خالص و طبیعی است. شما می توانید زعفران ارگانیک را از فروشگاه اینترنتی ما به آدرس *** تهیه کنید تا از سلامت و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. محصول زعفران ما در انواع بسته بندی های شکیل و خاص در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و با هر خرید شما را به جمع مشتریان دائمی ما نزدیک تر می کند. در روزهای شیوع کرونا بهتر است خرید های روزانه به طور آنلاین صورت گیرد و از این رو حضور در مکان های عمومی را کمتر می کند و خطر ابتلا را نیز کاهش می دهد. خرید زعفران به صورت جزیی و یا فله ای از فروشگاه ما یک تجربه عالی برای شما خواهد بود کافی است یکبار امتحان کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *