دانستنی های زعفران, معرفی محصولات

چرا باید زعفران عمده قائنات بخریم؟

shakhes

همان طور که می دانید زعفران قائنات یکی از با کیفیت ترین نوع زعفران در ایران می باشد. این ماده ارزشمند در صنایع مختلف غذایی و کیک پزی ها و شرکت های تولید کننده مواد غذایی استفاده می شود. از زعفران علاوه بر مصارف غذایی همچنین در صنعت شمع سازی و عطر سازی نیز به کار می رود. در زیر محصولاتی به شما ارائه می شود تا برای خرید زعفران عمده قائنات از شرکت زعفرانیه با دانش بیشتری اقدام به عمل نمایید.

زعفران به دلیل خاصیت ضد پیری و جوانسازی پوست در صنعت تولید مواد بهداشتی، لوسیون ها و صابون های ضد چروک و جوانساز پوست نیز بسیار خوش درخشیده و به طور کلی به غیر از مصارف خانگی که معمولا گرمی تهیه می شود به صورت فله ای در کارخانجاتی که در خط تولیدشان از این ماده گرانبها استفاده می کنند، نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید از فروشگاه زعفرانیه

همانطور که می دانید، خرید کیلویی برای مصارف بالا و تولیدات بزرگ قاعدتا به صرفه تر است. اما سوال اینجاست که از کدام مرکز مورد اطمینان می توانیم در مقادیر بالای وزنی زعفران تهیه کنیم؟

آیا خرید زعفران قائنات یک خرید تخصصی محسوب می شود و به هر توزیع کننده ای می توان اطمینان کرد؟ واقعیت این است که خرید عمده زعفران کار پر ریسکی بوده که بدان معنی است که باید از توزیع کننده مطمئن باشید.

اگر قصد خرید از ما را دارید باید بگوییم درتهیه محصول زعفران بیشترین حساسیت را به خرج داده ایم و در رده بهترین های این محصول انتخاب نموده ایم. بنابراین می توانید با تست میزان کمی از زعفرانی که ما به صورت ما به صورت عمده می فروشیم تصمیم نهایی خود را در خصوص خرید از ما بگیرید. ما برای راحتی و جلب رضایت مشتریان بزرگ خود اقدام به عرضه زعفران کیلویی نموده ایم. شما می توانید این خرید عمده را می توانید به صورت آنلاین از طریق وب سایت ما به نشانی اینترنتی https://www.zafferanieh.com/ انجام دهید.

در روزهای شیوع و همه گیری کرونا برای راحتی بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان در خرید زعفران عمده و حفظ سلامت و بهداشت فردی، امکان خریدهای آنلاینی کار بسیار پسندیده و منطقی تری به نظر می رسد. بنابراین همین امروز برای خرید محصول زعفران خود با کارشناسان ما مشورت نمایید.

مزایای خرید عمده زعفران

یکی از مزایای خرید عمده زعفران قائنات استفاده از تخفیفات ویژه و بهره بردن از قیمت پایین تر آن نسبت به خرید بسته ای و گرمی است. از آنجا که صادرکنندگان زعفران برای خرید مقادیر بالایی از این محصول به عرضه کنندگان آن تخفیف ویژه می دهند می توانید با خیال آسوده از منبع عرضه محصول زعفران ما یعنی شرکت زعفرانیه اطمینان حاصل کرده و خرید به صرفه و مناسبی داشته باشید. ادویه زعفران به دلیل شرایط کاشت و برداشت خاص همیشه از قیمت بالایی برخوردار بوده است.

در واقع زحمت بالای برداشت دستچین زعفران و نیروی کار زیاد جهت پاک کردن این گل های بنفش رنگ به قیمت آن افزوده است. مضاف بر این که، رشته های طلای قرمز خود دارای بها و ارزش غذایی بالایی هستند.

اما درحال حاضر عوامل زیادی روی این قیمت تاثیر می گذارند. اگر بخواهیم بدان بپردازیم باید بگوییم که همیشه کیفیت زعفران جز بزرگترین ملاک های تعیین کننده قیمت آن بوده است. تشخیص کیفیت بهتر با مصرف میزان کمی از زعفران مورد نظر ممکن است. البته در خصوص تشخیص زعفران اصل و تقلبی بعدا مطالبی ارائه خواهد شد.

مشخصات زعفران ارگانیک

زعفران ارگانیک و اصل، دارای مزه خاصی نبوده اما قدرت رنگ دهی بالایی دارد و غذا را خیلی خوشبو و معطر می کند. به همین دلیل شرکت ما در تهیه زعفران اصل می کوشد تا نوع مورد تایید آزمایشگاه را در لیست فروش محصول خود قرار دهد تا اطمینان مشتری از خرید کاملا با رضایت جلب شود. البته همان طور که اشاره کردیم زعفران عمده دارای قیمت پایین تری نسبت به نوع بسته بندی شده و گرمی دارد.

همچنین زمان خرید زعفران و یا نوسانات قیمت ارز نیز روی تعیین قیمت آن موثر است. در هر حال ما کوشیده ایم تا زعفران باکیفیت بالا را در برای عرضه به مصرف کنندگان عمده مثل صنایع مختلف و یا فروشگاه های بزرگ عمده فروش آماده کنیم و با قیمت بصرفه ای به دست مشتریان برسانیم.

زعفران قائنات جز بهترین زعفران های ایرانی است که در زمین های قائن مشهد کشت می شود و از آن جا که ما کارشناسان آزموده ای در امر تهیه محصول مرغوب زعفران داریم خرید ما به صورت عمده از این نوع زعفران بوده و آماده عرضه به مشتریان سخت پسند هستیم.

شاید شما هم جز هتلداران بزرگ و یا صاحبان رستوران های مطرح و پرمشتری هستید و قصد تهیه زعفران مرغوب دارید می توانید با ما به آدرس https://www.zafferanieh.com/ در ارتباط بوده و نظر کارشناسان ما را در تهیه محصول زعفران بدانید و بهترین خرید خود را به ثبت برسانید.

برای اطلاع رسانی بهتر باید بدانید که به طور کلی زعفران دارای انواع متفاوتی است شاید به عنوان خریدار شما هم نام زعفران نگین را شنیده اید. اما به طور تخصصی باید بدانید که نوع زعفران نگینی شامل زعفران شبه نگین، نگین پوشالی، نگین ممتاز، سوپر نگین می شود.

دسته بندی ها

هر کدام از انواع زعفران که شامل زعفران دسته، پوشال، سرگل و نگین می باشد و از لحاظ کیفیت به چند درجه یک، دو و سه تقسیم بندی می شود. در بین انواع زعفران؛ زعفران نگین، مرغوب ترین نوع زعفران است و در بین انواع زعفران نگین از نظر درجه کیفیت، زعفران سوپرنگین بهترین نوع زعفران می باشد.

رشته های اعجاب انگیز زعفران نگین کمی ضخیم تر هستند و دارای رنگ قرمز-طلایی پررنگ بوده و هیچگونه خمش وپیچیدگی و یا فرخوردگی ندارند.

به عبارت دیگر، اگر به دنبال یک خرید عمده زعفران مناسب و با کیفیت هستید توصیه ما خرید زعفران عمده قائنات است زیرا که کیفیت و رنگ دهی آن مثال زدنی است. اگر به دنبال جذب مشتری بیشتر برای کترینگ خود هستید و یا قصد توسعه کسب و کار غذایی خود را دارید با خرید عمده زعفران قائنات بهتر به هدف خود خواهید رسید.

بوی خوش زعفران قائنات آن را جز خوشنام های محصول زعفران قرار داده است. بنابراین خاطره خوش غذای شما  بهتر در ذهن مشتری تان باقی می ماند و طبیعتا توسعه حرفه  و رشد درآمدتان نیز به همین نسبت بالاتر خواهد رفت.

رشته های خوشرنگ و سرقلم های پهن  زعفران قائنات نشان از سلامت تارتار این محصول دارد و در نهایت اگر در صنعت تولید چای زعفرانی و یا دمنوش های معجزه گر هستید خرید زعفران قائنات یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای رشد و درآمدزایی بهتر کسب و کارتان در نظر بگیرید.

ما در عرضه و فروش عمده زعفران محصولات و دسته های زیر را به شما توصیه می کنیم:

  • زعفران سوپرگل ممتاز و معمولی
  • زعفران نگین
  • زعفران ممتاز قائنات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *