معرفی محصولات

فروش هدایای تبلیغاتی نفیس

shakhes

شرکت زعفرانیه در راستای تولید و عرضه هدایای تبلیغاتی نفیس دست به انتخاب مجموعه ابزار و کالاهای مصرفی اثرگذار برای مشتریان شما نموده است. برای بازدید از لیست همه محصولات شرکت ما می توانی به آدرس وب سایتمان مراجعه کنید. در زیر برای فروش هدایای تبلیغاتی نفیس محصولاتی را ارائه می کنیم.

مزیت کالاها و هدایای تبلیغاتی نفیس ما اینست که نظر هر مصرف کننده ای را جلب می کند و از حیث تبلیغ می تواند برای شما سودمند واقع شود. توان بالای مجموعه ما در تهیه سفارشات شما بالاست و به هر تعداد و میزان می توانید از بین محصولات تبلیغاتی ما انتخاب کنید. علاوه بر این، امکان تهیه پلاک از لوگو و یا برند محصول یا سازمان شما وجود دارد. ما برند شما را در روی محصولات خود چاپ می کنیم و شما برای اعیاد و جشن ها و یا مراسم افتتاحیه و … می توانید از میان کالاهای تبلیغاتی دردسترس ما سفارش دهید.

پک زعفران

در فروش هدایای تبلیغاتی نفیس یکی از بهترین نمونه های پک های تبلیغاتی شرکت زعفرانیه ارائه پک زعفران در اندازه های مختلف است. محتویات این باکس های ارزشمند و زیبا بنا به درخواست شرکت یا ارگان شما قابل تغییر است. همه از اثرات آرام بخشی زعفران و هل باخبرند همچنین نبات یکی از محصولات پراستفاده در پذیرایی هاست بنابراین پک های ما با محتوای هل و گل محمدی و زعفران قابل پرشن هستند و نام یا لوگوی سازمان شما نیز به راحتی قابل حکاکی و یا نصب روی این پک هاست. انتخاب میزان زعفران و یا چینش هاون و یا ترکیب زعفران و نبات و… به نظر شما بستگی دارد.

شما می توانید قبل از سفارش به این موارد فکر کنید و همکاران ما را در تهیه سفارش خود در جریان بگذارید. از میان انتخاب های زیادی که برای پک های ترمه و مخملی وجود دارد به باکس طلایی 2 کاپ با هاون جام که در ابعاد 19*19  است و یا پک مخملی دو آذین آبی با هاون، پک مخمل دو خاتم ۳و ۵ گرمی و… دقت بیشتری فرمایید. برای تهیه یک هدیه شیک تبلیغاتی بسیار مناسب هستند.

ساعت های نفیس تبلیغاتی زعفرانیه

  • ساعت چوبی کیتا کد CK610L
  • ساعت چوبی کیتا کد CK609C
  • ساعت چوبی کیتا کد CK609CK
  • ساعت چوبی کیتا کد CK611F
  • ساعت چوبی کیتا کد CK602C
  • و… .

لیست بالا تعداد کمی از طرح و مدل های ساعت های نفیس و فروش هدایای تبلیغاتی نفیس به یادماندنی شرکت زعفرانیه است. از آن جا که تاثیر اهدای ساعت تبلیغاتی در پیشبرد اهداف اقتصادی امان ها و یا شرکت ها بسیار موفق و جوابده است. بر آن شدیم تا مدل های خاص ساعت های تبلیغاتی را در لیست فروش هدایای نفیس تیلغاتی قرار دهیم. شما می توانید تعداد و یا مدل مورد نظر خود را به همکاران ما سفارش دهید. شرکت زعفرانیه پلاک تبلیغاتی را روی ساعت مد نظرتان نصب می کند و امیدواریم این خرید به صرفه یک تبلیغ پربازده برای نشر شغل و تولیدات شما باشد.

جعبه های چوبی یا ام دی اف نفیس

شرکت زعفرانیه برای تبلیغات ماندگار شما اقدام به تولید و فروش هدایای تبلیغاتی نفیس و عرضه جعبه های خاص نموده است. شما می توانید اندازه های مختلفی از آن ها را به ما سفارش دهید و مشتریان خود را با این هدایای نفیس شگفت زده کنید. مزیت این جعبه ها در ماندگاری بالای ان هاست. امکان تولید ام دی اف و یا ترکیب چوب و سرامیک با هم در تولیدات ما وجود دارد همچنین می توانیم طبق نظر شما آرم و یا لوگوی تبلیغاتی تان را روی جعبه حک نماییم.

از آن جا که این جعبه ها کاربردهای زیادی در فروش هدایای تبلیغاتی نفیس دارند مطمئنا باعث بهتر دیده شدن برند محصولات شما نیز خواهند شد. زیرا سایز آن ها طوری تهیه شده است تا به عنوان یکی از اجزای تزیینی روی میزهای مدیریت و یا پذیرایی به خوبی استفاده شوند. همچنین شما می توانید از بین محصولات خاص ما مانند زعفران عالی و ها و یا نبات و غنچه گل محمدی هر کدام را که بخواهید برای این جعبه ها سفارش دهید.

دمنوش های فانتزی تبلیغاتی

نوشیدن یک دمنوش آرام بخش در طول روز پراسترس یا هنگام شب یکی از لذت بخش ترین نوشیدنی ها محسوب می شود. دمنوش های لاغری و گیاهی نیز امروزه جز پرطرفدارترین محصولات لاغری بی ضرر محسوب می شوند و دائما برای استفاده آن ها تبلیغات ویژه و فروش هدایای تبلیغاتی نفیس انجام می شود.

افزون بر این، دمنوش های میوه ای و یا گیاهی دیگری نیز هستند که با سلایق برخی افراد بهتر از چایی و یا نوشیدنی دیگر منطبقند. همه این دلایل برای استفاده از محصول دمنوش فانتزی جهت تبلیغ کافی هستند. بنابراین اگر دوست دارید آرم تبلیغاتی محصول و یا لوگوی شرکت خود را با این دمنوش ها به یاد مشتریان خود بسپرید، کار خلاقانه و تبلیغ پربازدهی را انتخاب کرده اید به شما برای سفارش این تبلیغ مدرن و کم هزینه تبریک می گوییم.

باکس های دمنوش فانتزی در چینش های خاصی که شما دوست دارید انتخاب کنید مانند (سیب و زنجبیل، سیب و دارچین، به و گل محمدی، مخلوط چای سبز و به و هل، به و گل محمدی و لاغری و چای دودی و دمنوش لاغری، چای آتشی و…) موجودند. شک نکنید و قدرت تبلیغ موثر این دمنوش ها را در پیشبرد اهداف شغلی خودتان دست کم نگیرید. باکس VIP پروانه (دو طبقه کِشودار)، سینی پذیرایی Vip دمنوش، دمنوش هرمی مینی گیفت 4 تایی و … جز لیست انتخاب های شما هستند. هوشمندانه از فرصت پیش رو بهره ببرید!

و اما قهوه

نوشیدن قهوه معمولا شروع یک روز پرنشاط را در پی دارد. نوشیدن یک فنجان قهوه داغ به راحتی رفع خواب آلودگی و خستگی روزانه در بر دارد بخصوص اگر پشت میز کارتان باشید و یک روز پرکار و شلوغ داشته باشید. بنابراین قهوه یک انتخاب خوب برای تبلیغ نام شرکت و توضیح خدمات شماست. امروزه خوردن قهوه متداول تر از گذشته شده است. طعم و عطر قهوه بستگی به ترکیب دانه های مرغوب و بوداده انواع قهوه باکیفیت بستگی دارد. برای فروش هدایای تبلیغاتی نفیس شما با انتخاب پک های قهوه مخصوص ما بهترین نوشیدنی نشاط آور را به دست مشتریان خود می سپرید. قهوه های شرکت زعفرانیه بر اساس تجربه و آزمایش با ترکیب دانه های خوش کیفیت قهوه آماده شده اند تا عطر بی نظیر و طعم عالی آن ها در یاد مصرف کننده باقی بماند. پس با انتخاب پک های ویژه ما می توانید کارکنان و یا بازار هدف مشتریانتان را سرذوق آورده و نام  و نشان محصول و یا خدماتتان را نیز در کنار آن تبلیغ کنید در بین انواع مرغوب قهوه های زعفرانیه ترکیبات قهوه های زیر را می توانید در سبد محصولاتمان مشاهده کنید:

  • قهوه Kenya – Cremoso
  • قهوه اروستو Cremoso – Turk
  • قهوه اروستو Turk-kenya-Fresh Dye-Cremoso
  • و … .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *