معرفی محصولات

هدایای تبلیغاتی ست زعفران

shakhes

معرفی هدایای تبلیغاتی

ارگان ها و سازمان های دولتی در اعیاد و مراسم های مختلف به کارمندان و مدیران خود هدایای تبلیغاتی هدیه می کنند. هدایای تبلیغاتی سازمانی هم درجه بندی های مختلفی از نظر کیفیت و یا نوع استفاده دارند. شرکت زعفرانیه به عنوان ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی ست زعفران ارائه دهنده لوکس ترین هدایای تبلیغاتی مرتبط با زعفران می باشد که در زیر به معرفی برخی از آن ها اشاره می کنیم.

هدایای تبلیغاتی ست زعفران جزو جدیدترین هدایای ویژه سازمانی هستند که به تازگی در بازار مورد استقبال قرار گرفته اند. ست های زعفران شرکت زعفرانیه به گونه ای طراحی شده اند که نظر هر خریدار مشکل پسندی را به خود جلب می کنند.

این پک ها، هدیه های خاصی هستند که نه تنها در برگزاری جشن ها و یا مراسم های ملی قابل ارائه بوده بلکه در مناسبت ها و کنفرانس های سازمانی- اداری نیز مناسب عرضه به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می باشند.

این محصولات در اندازه ها و سایزهای مختلف تهیه شده و بنا به تجربه محصولاتی جانبی که با زعفران کاربرد دارند در آن ها تعبیه شده است.

ست های تبلیغاتی شامل چه محصولاتی هستند

محصولاتی مانند هاون و زعفران ساب، هاون و ساب مخصوص هل و دارچین و نبات و یا غنچه گل محمدی از جمله این موارد هستند. مجموعه های دولتی و اداری نیز در برگزاری یادبودها و یا مراسم نوروز می توانند از میان انواع ست های زعفران گزینش و خریدی مناسب داشته باشند.

زعفران یک ادویه خاص و ويژه است که ارزش غذایی آن بر همه روشن می باشد. مصرف زعفران در منوی غذاهای ایرانی از کودکی در ذهن ما نقش بسته و خاطره خوش چای زعفرانی در میهمانی ها و مراسم مختلف همیشه به یادماندنی بوده اند. امروزه تولید و کاربرد تی بگ های چای زعفرانی بسیار کارآمدتر هستند به خصوص در برگزاری دورهمی ها و یا جلسات اداری به راحتی قابلیت یک پذیرایی شیک و دلپذیر را فراهم می کنند و از آن جا که رنگ و عطر و بوی خاصی دارند قادرند نظر مصرف کننده را به خوبی به خود جلب کنند.

زعفران، دستاورد آب و هوای نیمه گرمسیری و زمین های مستعد خراسان رضوی است که با دستان زحمت کش کارگران دستچین می شود و در فرایندی پرزحمت کلاله های قرمز رنگ و باارزش آن جدا می شوند.

انواع مختلف زعفران

انواع مدل های زعفران با توجه به قدرت رنگ دهی و کیفیت آن به درجه های یک، دو و سه دسته بندی می شوند.

این ادویه طلایی در سرتاسر جهان مورد تایید و رضایت مصرف کننده است و هدیه آن در بسته بندی های کاغذی شیک با برچسب های استاندارد یک هدیه مناسب برای تبلیغ برند شماست.

از آن جایی که هزینه برای تبلیغ یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود باید از راه هوشمندانه و خلاق به رقابت در بازار کسب وکار پرداخت.

هدیه های تبلیغاتی رایج مانند سررسید و قلم و… از مد افتاده و تکراری شده اند. شرکت زعفرانیه با تولید ست های زعفران راهی برای انتخاب یک هدایای تبلیغاتی ست زعفران موثر و جدید باز نموده است. در کنار ست های زعفران هدایای دیگر تبلیغاتی نیز در نظر گرفته شده اند.

مراجعه جهت خرید

شما با مراجعه به سایت www.zafferanieh.com  می توانید از کلیه محصولات تبلیغاتی ما اطلاع پیدا کنید و برای خرید آن اقدام کنید. مزیت ست های زعفران زعفرانیه در امکان تولید آن ها به شیوه ای است که شما می پسندید.

شاید در اندازه و یا چینش محتوای ست های زعفران تبلیغاتی تغییرانتی نیاز داشته باشید، در این صورت این امکان برای شما وجود دارد تا با تماس تلفنی و یا از طریق واتساپ با همکاران ما این موضوع را مطرح کنید.

زعفران عرضه شده در هدایای تبلیغاتی ست زعفران شرکت زعفرانیه از لحاظ کیفیت عالی و قابل اعتماد هستند زیرا ما در جایگاه تهیه کننده و عرضه کننده زعفران مرغوب سالهاست که با همکارانی خبره در تهیه و شناخت زعفران ارگانیک و اصلی همکاری داشته و در توزیع گرمی و یا فله ای زعفران به صورت آنلاین فعالیت گسترده و درخشانی داریم.

زعفران معروف و مرغوب قائنات سرگل و معمولی در بسته های دویست گرمی، یک گرمی  و نیم گرم www.zafferanieh.com در لیست محصولات ما قرار دارند و از آن جا که نگهداری زعفران نیز یک محیط و ظرف مخصوص می طلبد.

ما به تهیه ظروف پلی کریستال پرداخته ایم که درب های محکم داشته و به به خوبی و به دور از نور و رطوبت این ادویه گرانبها را حفظ می کنند.

ظروف پلی کریستال ما محبوب مصرف کنندگان هستند زیرا به راحتی می توانند از بیرون ظرف رشته های قرمز طلایی زعفران را ببینند و با همین ظرف ها تا پایان مصرف زعفران خود را نگه داری کنند.

اگر برای تهیه هدایای تبلیغاتی سازمان خود نیاز به ست های زعفران فانتزی دارید و یا بسته هایی با طرح های خاص خودتان نیاز دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

مراجعه جهت سفارش

شرکت زعفرانیه امکان تولید طرح و سفارش منحصربفرد شما را در تولید ست های زعفرانی خاص دارد.

هدایای تبلیغاتی ست زعفران می تواند با شعار یک تولیدکننده و یا شرح خدمات یک مرکز ارائه خدمات همراه باشد. ما برند کالا و یا شعار تبلیغاتی شما را روی بسته های انتخابی شما حکاکی و یا نصب می کنیم.

برای بهتر دیده شدن پلاک تبلیغاتی خود می توانید از پک های تبلیغاتی مخمل ترمه ای استفاده کنید. این جعبه ها به حدی زیبا و مقاوم  هستند که سال ها روی میز مخاطبتان حفظ خواهند شد.

همچنین جعبه های چوبی و یا ام دی اف زعفرانیه مناسب نگهداری زعفران و نبات و یا اشیا کوچک هستند.

کوشش ما بر این بوده تا طرح های خاص و جذابی برای این جعبه های پذیرایی در نظر بگیریم که تا بعد از اتمام محتویات جعبه باز هم مورد استفاده مشتری باشند و مارک و لوگوی مجموعه شما روی جعبه ماندگار بماند.

شرکت های چای سازی و یا تولید تی بگ هم می توانند از طریق محصولات تبلیغاتی ما به معرفی کالای خود بپردازند.

شرکت زعفرانیه با امکان خرید اینترنتی کلیه هزینه های رفت و آمد و تحمل فشار شلوغی را از دوش مشتری برداشته است. شما می توانید در ایام کرونا بهترین محصول تبلیغاتی را با گرفتن مشاوره مناسب از کارشناسان ما تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *