دانستنی های زعفران, معرفی محصولات

زعفران قائنات | خرید عمده زعفران قائنات

shakhes

رشته قرمز رنگ زعفران دارای خواص بیشماری است. این ادویه خوش آب و رنگ؛ طعم و عطر بینظیری به غذا می بخشد و سفره هرسرآشپزی را رنگین تر می کند. در میان انواع زعفران های موجود؛ کیفیت زعفران های سرگل و نگین که در خانواده زعفران ممتاز هستند عالی است(در این میان زعفران قائنات یکی از بهترین ها می باشد). در زیر در خصوص فروش زعفران ممتاز قائنات صحبت می کنیم.

رنگ دهی و اثرات درمانی بالای آن ها شگفت انگیز است بخصوص که اگر دمنوشی از زعفران را روزانه برای تمدد اعصاب مصرف کنید نتیجه شگفت انگیزی خواهید گرفت. کسانی که به طور منظم از دم کرده زعفران استفاده می کنند اذعان دارند که حس افسردگی در آن ها به شدت کاهش یافته و آرامشی دلپذیر را تجربه کرده اند. همچنان که در درمان بیماری های تنفسی و گوارشی نیز موثر است.

همان طور که می دانید قیمت عمده زعفران همیشه ارزان تر از قیمت فروش جزئی آن است. برای مغازه داران و فروشگاه هایی که قصد تهیه زعفران کیلویی دارند؛ خرید عمده و فله ای زعفران یک معامله دو سر سود محسوب می شود. زیرا که قیمت یک کیلو زعفران به قیمت خرید محاسبه شده و بسیار ارزان تر از قیمت خرید به صورت گرمی درمی آید. از طرفی بعد از تهیه زعفران عمده؛ توزیع کننده می تواند سود خوبی از فروش گرمی آن حاصل کند.

فروشگاه اینترنتی زعفرانیه به عنوان مرکز فروش زعفران ممتاز قائنات با انجام بررسی های لازم در زمینه تهیه و فراهم آوردن زعفران های باکیفیت؛ اقدام به فروش انواع زعفران های زیر کرده است.
در خرید عمده زعفران، این امکان برای مشتریان ما وجود دارد که زعفران را در بسته بندی های دلخواه و در وزن های گرمی یا مثقالی سفارش دهند. انواع زعفران قائنات اصل موجود در این فروشگاه از بالاترین قدرت رنگ دهی در نوع خود برخوردار هستند.

زعفران سوپرگل ممتاز و معمولی
زعفران نگین
زعفران ممتاز قائنات

زعفران سوپر نگین زعفران قائنات اصل از لحاظ ظاهری دارای چه خصوصیاتی است؟

کیفیت رنگ دهی و بوی خوش زعفران قائنات اصل جز بالاترین رده های مرغوبیت زعفران است. در واقع شرایط آب و هوایی و کیفیت خاک منطقه قائنات باعث شده تا محصول زعفرانی بسیار خوش طعم و عطر ثمر دهد. گل های بنفش زعفران به صورت دستچین شده از زمین های کشاورزی برداشت می شوند و با نهایت ظرافت پاک می شوند. نکته مهم در شکل ظاهری تارهای زعفران قائنات؛ سالم بودن رشته ها و رنگ تمام قرمز آن هاست.

بدین ترتیب که هیچگونه شکستگی و خردشدگی در تارهای زعفران وجود ندارد و قلم ها بدون هر گونه سفیدگی هستند. بنابراین هنگام دم کردن زعفران؛ رنگ قرمز-طلایی فوق العاده خوش رنگی حاصل می شود(برای همین است که خرید عمده زعفران قائنات می تواند سود زیادی داشته باشد چون ظاهری عالی دارد).

فروش زعفران ممتاز قائنات سوپرنگین

زعفران سوپر نگین از لحاظ ظاهری دارای چه خصوصیاتی است؟
رشته های زعفران سوپرنگین ظاهری درشت دارند و سرقلم های آن نیز پهن هستند. مضاف بر این؛ تارهای این مدل زعفران کاملا راست و بدون هیچگونه شکنندگی؛ فرخوردگی و یا خم خوردگی است.

نگهداری زعفران

خاطر نشان می کنیم که بهترین مکان نگهداری زعفران محیطی خشک و تاریک است؛ لذا هرگز آنرا در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید چراکه موجب کاهش کیفیت زعفران خواهد شد و در هنگام استفاده متوجه از دست رفتن عطر و بوی آن خواهید شد. قاعدتا محیط نگهداری زعفران باید دور از دسترس حشرات مو‌ذی و یا جوندگان باشد و چنان چه در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود کیفیت آن حفظ خواهد شد.

یکی دیگر از نکات مهم در نگهداری زعفران؛ زمان نگهداری و حفظ آن است. بهترین زمان برای حفظ این ادویه پرخاصیت؛ از زمان خرید تا دو سال است. البته این بدان معنا نیست که پس از دوسال زعفران خراب و یا فاسد می شود و دیگر قابل استفاده نیست. بلکه پس از دوسال رنگ دهی و طعم و بوی زعفران کمتر می شود و یا رنگ رشته های ظریف آن کمی تغییر می کنند.

بنا به تجربه دریافته ایم که نگهداری این ادویه معجزه گر در درون ظروف فلزی و یا شیشه ای بهترین راه حفظ کیفیت آن است. زیرا که دور از نور و گرما می تواند به خوبی عطر وطعم خود را حفظ کند و همچنین اثرات شیمیایی و درمانی آن به خوبی باقی می ماند. این موضوع ما را بر آن داشت تا در عرضه محصول زعفران؛ ظروف مناسب نگهداری آن را در اختیار مشتریان قرار دهیم تا با خیال راحت به خرید محصول خود بپردازند.

محصولات جانبی زعفران

همان طور که گفته شد نگهداری زعفران در اثر خواص و رنگ دهی آن نقش عمده دارد. فروشگاه زعفرانیه برای نگهداری درست زعفران؛ ظروف مخصوصی را به عنوان محصول جانبی کنار فروش زعفران به مشتریان عرضه می دارد. این ظرف ها در اندازه های کوچک؛ متوسط و بزرگ از جنس مرغوب پلی کریستال تهیه شده اند. مضاف بر این؛ ظرف های طرح خاتم فلزی نیز برای این منظور در اختیار خریداران قرار دارد.
فروشگاه اینترنتی ما به آدرس زعفرانیه پک های ویژه هدیه و سوغات زعفران را با قیمت های مناسب به فروش می رساند. شما تنها با یک کلیک می توانید از صفحه ویژه محصولات ما دیدن کنید و فروش زعفران ممتاز قائنات و بهترین نوع زعفران قائنات و هدایای پیشنهادی ما را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به صورت کلی یا جزیی تهیه نمایید. شما می توانید به راحتی خرید عمده زعفران قائنات را از فروشگاه ما انجام دهید.

فروش زعفران ممتاز قائنات از زعفرانیه

بنابراین اگر جز مشتریان شرکتی و یا فروشگاهی ما هستید و به دنبال فروش زعفران ممتاز قائنات و یا برگزاری مراسم های خاص به دنبال سفارش هدایای تبلیغاتی می گردید؛ خرسندیم به اطلاع برسانیم که یکی از بهترین گزینه های انتخاب هدیه مناسب؛ می تواند خرید پک های زعفران فروشگاه ما باشد که نه تنها یک هدیه گرانبها و خاص محسوب می شود بلکه از لحاظ سلامتی و خواص درمانی یک انتخاب مورد پسند اکثریت است.

همچنین چنانچه تمایل به انتخاب هدیه ای خاص تر مانند جعبه های خاتم کاری هستید می توانید ازمحصولات جعبه خاتم فروشگاه زعفرانیه بهترین نمونه ها را خریداری کنید و یا اگر جز افرادی هستید که دمنوش های فانتزی را می پسندند می توانید از لیست محصولات موجود فروشگاه ما بهترین ها را برای خانواده و یا دوستان خود خریداری کنید. کارشناسان ما به صورت آنلاین در اختیار مشتریان هستند و هر گونه سوال و نظر درباره محصولات و قیمت آن ها را به درستی و با حوصله پاسخ می دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *