معرفی محصولات

عرضه انواع زعفران بسته بندی              

shakhes

آیا از ارزش غذایی عرضه زعفران بسته بندی تنها یک قاشق غذا خوری زعفران خبر دارید؟ آیا از املاح معدنی و ویتامین های موجود در رشته های زعفران مطلعید؟ آیا می دانید علت آن که زعفران را یک کپسول مولتی ویتامین می دانند، چیست؟ برای عرضه زعفران بسته بندی با ما همراه شوید.

رشته های قرمز رنگ و خوش عطر زعفران این ادیوه شناخته شده و محبوب جهانی دارای رزش غذایی بسیار خیره کننده برای بشر است در زیر لیست وار موراد معدنی و ویتامین های خالص موجود آن را باز گو کرده ایم:

کربوهیدرات ۱,۳۷ گرمچربی ۰,۱۲ گرم

پروتئین ۰,۲۴ گرم

ویتامین C : ۱,۷ میلی گرمویتامین B۹ : ۰,۰۰۲ میکرو گرم

ویتامین B۶ : ۰,۰۲ میلی گرم

ویتامین B۳ : ۰,۰۳ میلی گرم

ویتامین B۲ : ۰,۰۱ میلی گرم

آهن: ۰,۲۳ میلی گرممنیزیم: ۶ میلی گرم

منگنز: ۰,۶ میلی گرم

مس: ۰,۰۱ میلی گرم

فسفر: ۵ میلی گرم

پتاسیم: ۳۶ میلی گرم

کائمفرول : ۴,۳ میلی گرم

انواع مواد شیمیایی موجود در زعفران

طبیعتا عرضه زعفران بسته بندی   بر سلامتی اعضای بدن انسان نقش سزاوار و قابل تقدیری دارد. به عنوان مثال مواد شیمیایی موجود در این ادویه خوش رنگ حدود ۱۵۰نوع مختلف است که یک ترکیب فوق العاده انرژی زا را به غذای شما اضافه می کند.

این معجون فوق العاده از آنتی‌اکسیدان‌ها، کاروتنوئیدها، کروسین و سافرانال تشکیل شده اند. نکته جالب در این ترکیبات قدرت شفابخشی سلولی بدن انسان که یک نوع پیشگیری کننده از تکثیر سلولیل محسوب می شود و همین امر موجب اثر قدرتمند زعفران در مقابل سرطان است.

خواص عجیب این مواد شیمیایی رشد و ترمیم سلولیل را نیز در پی دارد.

عرضه زعفران بسته بندی

نکته شگفت انگیز دیگر درباره زعفران وجود پتاسیم و منیزیم در آن است که نشان می دهد زعفران در رشد و سلامت استخوان های بدن نیز نقش بزرگی را می تواند ایفا کند.

از آن جا که آنتی‌ اکسیدان‌ ها حاوی خواص ضد پیری نیز هستند وجود زعفران به عنوان یک ماده اصلی در جوانسازی پوست انکار نشدنی اشت.

خواص زعفران

امروزه شرکت های آرایشی بهداشتی زیادی در تولید لوسیون ها و ماسک های مو و کرم های دور چشم از زعفران استفاده می کنند و مصرف کنندگان اثرات شفاف سازی پوست را به راحتی روی پوست خود می بینند.

این ماده شگفت انگیز به راحتی لکه های تیره و جای زخم ها را از پوست صورت پاک می کند به خصوص که اگر دم کرده آن با شیر همراه شود یک پاک کننده قوی و از بین برنده جوش صورت نیز محسوب می شود.

مضاف بر این، پتاسیم به عنوان ماده موثر در تنظیم عملکرد قلب محسوب می شود. بدین ترتیب که از تصلب شرایین جلوگیری می کند همین امر باعث جلوگیری از سکته قلبی در بیماران می شود.

از سویی زعفران این ادویه گران و خوش طعم قادر است سطح کلسترول خون را نیز تنظیم کنید از این رو بیماران قندی و دیابتی می توانند به عنوان داروی کمکی از آن استفاده کنند.

اثرات زعفران روی ارگان های بدن

در گذشته از عرضه زعفران بسته بندی به عنوان یک ماده ضداسپاسم نیز استفاده می شود جالب است بدانید که زعفران روی ناراحتی‌های معده و نفخ شکم هم تأثیرگذار است و موجب بهبود عملکرد و کنترل اندازه کبد و طحال می‌شود.

همچنین این ادویه خوش آوازه به درمان یبوست و نفخ به هر دلیلی کمک می‌کند. همینطور که گفتیم اثرات دارویی و سلامتی این ماده خوراکی بسیار زیاد و باورنکردنی است.

به همین سبب گران بودن آن موجب نمی شود تا از این ادویه خوش رنگ در غذاهایمان بهره نبریم و یا به صورت دمنوش های گیاهی از آن مصرف نکنیم.

دلیل گران بودن ادویه زعفران به خاطر نوع کشت و برداشت این محصول است که بسیار حساس بوده و  در شرایط خاص خودش باید کشت شد.

و نیروی انسانی زیادی ساعت ها با زحمت به صرت دستچین عمل بررداشت محصول را به عهده گیرند و حتی پاک کرد زعفران خوش نام ایرانی با دست کارگران زحمت کش صورت می گیرد و رشته های قرمز رنگ زعفران با نهایت دقت از گل آن جدا شده و به صوت ارگانیک در آفتاب خشکمی گردند.

درمان های خانگی با زعفران

مقدار زیادی زعفران برداشت شده باید خشک شود تا مقدار کمی ازاین ادویه آماده بسته بندی و مصرف گردد از این رو این ماده غذایی بسیار گران است.

اما شرکت زعفرانیه به خاطر خرید معاملات بزرگ عرضه زعفران بسته بندی و پخش آن به صورت عمده امکان فروش زعفران در بسته بندی های کوچکتر را دارد تا هم از نظر قیمت به صرفه مشتری باشد و هم برای مصرف در مدت کوتاه آماده استفاده باشند.

زعفران یکی از درمان های خانگی سرفه و سرماخوردگی معمولی محسوب می‌شود. این ماده مانند شربت اکسپکتورانت یا خلط آور عمل می‌کند و موجب رقیق شدن خلط درون ریه و گلو می‌گردد.

از آنجا که زعفران قدرت ضد التهابی و محرک دارد می‌تواند در برابر بیماری های ریوی مثل آسم نیز مفید باشد.

به این خاطر که حمله‌های بیماری آسم زمانی اتفاق می‌افتد که دستگاه تنفس دچار تورم و  التهاب شده باشد بنابراین ادویه زعفران می‌تواند از بروز این گرفتگی و باریک شدن مجاری تنفسی جلوگیری کند.

عرضه زعفران بسته بندی در وب سایت زعفرایه

خرسندیم که به اطلاع برسانیم شرکت زعفرانیه در راستای فروش اینترنتی زعفران اقدام به راه اندازی سایت کرده است در این وب سایت انواع عرضه زعفران بسته بندی ایرانی خوش کیفیت و مرغوب را می توانید ببینید و در سبد محصولات خود داشته باشید.

بنابر تجربه دریافته ایم که کاربری زعفران خانگی و صنعتی و یا … به انواع بسته بندی های زعفران نیازمند است که میزان هر بسته و وزن آن به راحتی برای مصرف کننده قابل قبول و مورد نیاز بوده است.

از اینرو در خرید خود می توانی به انواع بسته بندی های ما توجه کنید به طور خلاصه، زعفران یک گرمی، نیم گرمی و یک مثقالی و دویست و پنجاه گرمی زعفران های سرگل ممتاز آماده عرضه هستند که به صورت عمده نیز قابل خریداری بوده و در بسته بندی های بسیار شیک و قابل عرضه قرار دارند.

این محصولات علی رغم کیفیت بالا ، دارای کیفیت عالی و رنگ دهی مثال زدنی هستند و خیل عظیم مشتریان راضی ما از مشتریان عمده فروش گرفته تا مصرف کنندگان خانگی نشان از سلامت زعفران های ما و کیفیت بالای آن دارد.

بنابراین قبل از خرید زعفران می توانید با همکاران ما به شماره های 02144508507 و 09334441286 در ارتباط باشید و تعداد بسته، نوع زعفران و یا میزان زعفران مورد نیاز خود را اعلام کنید و از مشاورین ما در تهیه بهترین نوع زعفران یاری استاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *