معرفی محصولات

خرید ظرف پلی کریستال

shakhes

نگهداری از زعفران این ادویه ی حساس، کمیاب و قیمتی نیاز به رعایت نکات ویژه ای را دارا می باشد. در واقع این عطر و بوی بی نظیر زعفران است که آن را منحصر بفرد نموده بنابراین اگر این عطر دلپذیر به دلیل نگهداری نامناسب از بین برود، هدف اصلی استفاده از زعفران نیز از بین خواهد رفت. در زیر در خصوص خرید ظروف پلی کریستال زعفران را می خوانید.

ذخیره سازی و نگهداری زعفران در بسته بندی های مناسب و با شیوه های استاندارد و اصولی موجب می شود تا طراوت و عطر و طعم آن برای مدت زمانی طولانی تر حفظ شود. زعفران نسبت به تابش مستقیم نور بسیار حساس می باشد، این در واقع یکی از دلایلی ست که برداشت گل های آن پیش از طلوع آفتاب صورت می پذیرد.

زمانی که زعفران در معرض نور مستقیم قرار می گیرد سطح کیفیت آن به میزان زیادی افت پیدا می نماید. این اتفاق همچنین در هنگام نفوذ هوا به بسته بندی های نامناسب زعفران نیز رخ می دهد. از این رو به منظور حفظ طعم و عطر و رنگ زعفران، نگهداری آن در ظروف مقاوم نسبت به نفوذ نور و هوا به عنوان امری حیاتی تلقی می شود. در صورت اعمال شیوه های صحیح نگهداری زعفران، کیفیت آن حداقل تا یک سال می تواند همانند روز اول حفظ شود.

بهترین ظروف جهت ذخیره سازی و نگهداری زعفران ظروف پلی کریستال با کلاهک و درپوش های مخصوصی می باشد که مانع نفوذ هوا به درون آن می شود. این ظروف بهتر است در محیطی تاریک و نسبتا خنک نگهداری شود، در واقع مکانی که در معرض تابش هیچ گونه نور طبیعی و یا مصنوعی نباشد، به عنوان مثال کابینت های چوبی در آشپزخانه به عنوان بهترین مکان جهت نگهداری ظروف حاوی زعفران می باشد.

خرید ظروف پلی کریستال زعفران در رشت

انواع ظروف پلی کریستال زعفران

انواع ظروف پلی کریستال زعفران در واقع در دو دسته ی اصلی توسط تولیدکنندگان تولید شده و به عرضه می رسد. این دو دسته عبارتند از ظروف پلی کریستال زعفران به صورت بسته بندی های مکعبی و مسطح و همچنین ظروف پلی کریستال زعفران که به صورت ایستاده و دارای کلاهک و درپوش می باشند.

این ظروف در حجم های گوناگون و انواع سایزها توسط سازندگان ارائه می شوند. فروشگاه زعفرانیه به واسطه ی همکاری با تولیدکنندگان و سازندگان خلاق و درجه یک ایرانی، انواع موجود از ظروف پلی کریستال زعفران را در این فروشگاه به عرضه می رساند.

فروشگاه زعفرانیه با هدف حمایت از کالای ایرانی سعی بر این داشته تا انواع برندهای تولید کننده ی ظروف پلی کریستال زعفران را در این فروشگاه مورد پوشش قرار دهد. برندهای گوناگونی در این زمینه مشغول به تولید انواع ظروف پلی کریستال زعفران می باشند. از جمله این سازندگان می توان به آذین، الماس، صدف، سی گل و غیره اشاره نمود.

ظروف پلی کریستال زعفران دارای سایزهای گوناگونی می باشند بنابراین می توانید متناسب با حجمی از زعفران که مورد نیاز شما می باشد، ظرف پلی کریستال مربوطه را بیابید. کمترین سایز این ظروف یک گرم بوده و در نهایت به ظروف دومثقالی منتهی می شود. همچنین طراحی ظروف پلی کریستال دارای تنوع بالایی بوده و در قالب های ظاهری گوناگون متناسب با هر سلیقه ای یافت می شود.

خرید ظروف پلی کریستال زعفران 

شرکت های بسته بندی زعفران  برای خرید ظروف پلی کریستال زعفران  همواره به دنبال بسته بندی هایی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشند. همچنین دانستن نیاز بازار و سلیقه ی مشتریان در میزان فروش این شرکت ها به طرز ویژه ای تاثیر گذار می باشد. از جمله بسته بندی هایی که مصرف کنندگان علاقه ی ویژه ای به خرید آن نشان می دهند ظروف پلی کریستال زعفران می باشد.

مزایای ظروف پلی کریستال

این ظروف به دلیل ویژگی های متعددی که دارا می باشند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. یکی از این ویژگی های مهم میزان بالای حفاظت این ظروف از زعفران در برابر رطوبت، گرد و خاک و هوا می باشد. چرا که این عوامل به سرعت روی کیفیت زعفران تاثیر منفی گذاشته و آن را غیر قابل استفاده می نمایند.

ایرانیان از دیرباز زعفران را به عنوان یک هدیه ی ارزشمند و سوغات به عزیزان و دوستان خود اهدا می نمایند. ظروف پلی کریستال زعفران به عنوان یک انتخاب مناسب برای این کار شناخته می شوند، چرا که در عین کارآمدی دارای زیبایی و ظرافت خاصی نیز می باشند.

این ظروف همچنین قابل شستشو بوده و برای چندین و چند بار می توانند به عنوان محفظه ی نگهداری زعفران مورد استفاده قرار گیرند. البته لازم به ذکر است که در خرید ظروف پلی کریستال زعفران بایستی به این نکته دقت داشته باشید که در تولید آن ها از مواد شیمیایی مضر برای سلامت استفاده نشده باشد. فروشگاه زعفرانیه این ظروف را از بهترین برندهای سازنده ی ظروف پلی کریستال زعفران که مورد تایید ارگان های بهداشت و سلامت بوده تهیه و خریداری می نماید. بنابراین می توانید با خیال راحت نسبت به سلامت زعفران داخل ظروف و سلامت خود اطمینان کامل داشته باشید.

جهت خرید ظروف پلی کریستال زعفران می توانید از خدمات فروشگاه زعفرانیه برخوردار شوید، فروشگاه زعفرانیه آمادگی خدمت رسانی و ارائه ی انواع ظروف پلی کریستال زعفران را در طرح ها و سایز های گوناگون به خریداران محترم دارا می باشد. شما می توانید در بازه ی زمانی کوتاهی سفارش خود را درب منزل و یا شرکت تحویل گرفته و از بابت اصالت و کیفیت آن ضمانت های لازم را دریافت نمایید.

خرید ظروف پلی کریستال زعفران در کرج

چرا خرید ظروف پلی کریستال زعفران از زعفرانیه؟

ایران به عنوان کشوری که حدود 90 درصد از زعفران دنیا را تامین می سازد، در زمینه ی تولید و ساخت انواع بسته بندی های زعفران پیشتاز بوده و از همین رو تنوع بالایی را در بین بسته بندی های زعفران توسط شرکت های گوناگون در بازار شاهد هستیم و خرید ظروف پلی کریستال زعفران موضوعی بسیار مهم است.

ظروف پلی کریستال زعفران به عنوان یکی از بسته بندی های شکیل و جذاب زعفران شناخته می شود که در سطح دنیا طرفداران زیادی را جذب خود نموده است. ظروف پلی کریستال زعفران جهت صادرات به شکل ویژه ای مورد توجه صادرکنندگان زعفران قرار گرفته و در عین سادگی دارای جذابیت و زیبایی خاصی می باشند. این ظروف در مقایسه با ظروف شیشه ای دارای وزن بسیاری کمتری بوده در حالی که شکنندگی ظروف شیشه ای را دارا نمی باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد، این ویژگی به تنهایی می تواند دلیل کاملا مناسبی برای صادراتی بودن آن باشد.

چرا که بسته بندی های زعفران صادراتی بایستی مسیری طولانی را طی نمایند تا وارد بازارهای خارجی شوند، بنابراین مقاوم بودن و ضد ضربه بودن آن ها باعث می شود تا تقریبا ضایعات آن به صفر برسد. همچنین جابجا نمودن آن ها به دلیل وزن کمی که دارند از جمله مزایای دیگر آن ها برای صادرات می باشد.

یکی از مسائل مهمی که برای شرکت های بسته بندی زعفران و همچنین خریداران بسیار تا بسیار مهم می باشد سطح کیفیت این ظروف است. جنس ظروف پلی کریستال در واقع از پلاستیک فشرده بوده و در ظاهر همانند ظروف شیشه ای به نظر می رسند.

مقاومت پلی کریستال

یکی از ویژگی های مهم ظروف پلی کریستال مقاوم بودن و عدم آسیب دیدن به هنگام برخورد ضربه می باشد. در واقع این ظروف به گونه ای ساخته و تولید می شوند که در صورت برخورد ضربه شکننده نخواهند بود. فروشگاه زعفرانیه با ارائه ی بهترین ظروف پلی کریستال زعفران این ضمانت را به شما خواهد داد که از کالایی درجه یک با قیمتی مناسب بهره مند خواهید شد. ظروف موجود در فروشگاه زعفرانیه همگی مورد تایید و دارای استانداردهای لازم بوده و شما را از بابت نگهداری ایمن و کارامد زعفران آسوده خاطر خواهد نمود.

یکی از مزیت های مهم ظروف پلی کریستال زعفران شفافیت آن ها می باشد، به گونه ای که با مشاهده ی بسته بندی، محتوای داخل ظرف به شکلی واضح و شفاف قابل رویت بوده و از این بابت می توان استانداردهای ظاهری زعفران اصیل را به طور دقیق و کامل بررسی نمود.

از قابلیت های مهم ظروف پلی کریستال زعفران همچنین می توان به چاپ نام برند و لوگوی شرکت بر روی آن اشاره کرد.

خرید ظروف پلی کریستال زعفران در رشت

قیمت ظروف پلی کریستال زعفران 

امروزه روز شاهد افزایش انواع محصولات تقلبی در سطح بازار می باشیم، یکی از این محصولات نیز ظروف بسته بندی زعفران می باشد که دارای هیچکدام از ویژگی های استاندارد نبوده و تنها باعث می شوند تا سرمایه ی شما به هدر رود. دلیل این موضوع در بسیاری از مواقع اعتماد به فروشندگان بی نام و نشان و یا خوردن فریب قیمت های پایین است.

شما در فروشگاه زعفرانیه با امکان خرید آنلاین این اختیار را دارید که انواع مختلف بسته بندی ها را از لحاظ قیمت، کیفیت، نوع، سایز و ضمانت با یکدیگر مقایسه نموده و در نهایت با توجه به سلیقه، بودجه و نیازتان محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید. قیمت ظروف پلی کریستال زعفران در فروشگاه زعفرانیه به گونه ای در نظر گرفته شده است تا خریداران محترم بدون صرف حتی یک ریال اضافه از بالاترین سطح کیفیت برخوردار شوند. جلب اعتماد و رضایت مشتریان برای فروشگاه زعفرانیه در وهله ی اول از اولویت ها قرار دارد. از همین رو است که فروشگاه زعفرانیه بهترین برندهای بسته بندی زعفران را در این فروشگاه به عرضه می رساند.

عوامل موثر بر قیمت ظروف پلی کریستال

یکی از مواردی که روی قیمت ظروف پلی کریستال زعفران و خرید ظروف پلی کریستال زعفران تاثیر گذار می باشد روش ساخت این ظروف است، چرا که ساخت این ظروف نیاز به دستگاه های ویژه و تکنولوژی خاصی دارد و هر شرکت سازنده ای قادر به تولید این بسته بندی ها نمی باشد. با این وجود قیمت ظروف پلی کریستال زعفران با توجه به تنوع و کیفیت بالایی که دارند از ظروف شیشه ای کمتر بوده و چشم هر بیننده را محو شفافیت و ظرافت خود می نماید.

به طور کلی مواد سازنده ی ظروف پلی کریستال دارای قیمتی اقتصادی بوده و در زمینه ی دسترسی به آن محدودیت خاصی وجود ندارد. بنابراین از این جهت ظروف پلی کریستال به عنوان ظروف اقتصادی و مقرون به صرفه در بازار فروش زعفران شناخته می شوند و محبوبیت بالایی را در بین خریداران دارا می باشند.

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار روی قیمت نهایی ظروف پلی کریستال زعفران موارد مصرفی مورد استفاده در ساخت این ظروف می باشد. هرچه مواد مورد استفاده مرغوب تر باشد علاوه بر تاثیر گذاری روی فاکتور زیبایی و جذابیت، روی سطح کیفیت ظروف نیز تاثیر گذاشته و به تبع آن قیمت محصول نیز متاثر از این موضوع خواهد بود. جهت آگاهی از قیمت های دقیق ظروف پلی کریستال می توانید به طور روزانه به فروشگاه زعفرانیه سر بزنید و قیمت ها را بررسی نمایید، هچنین جهت خرید عمده و آگاهی از قیمت ها و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان و مشاوران زعفرانیه در ارتباط باشید.

خرید ظروف پلی کریستال زعفران در رشت

ظروف پلی کریستال بهترین و مناسب ترین بسته بندی برای محصولاتی همانند زعفران و هل و… می باشند.برای خرید ظرف پلی کریستال به راحتی از سایت زعفرانیه میتوانید اقدام نمایید. تنوع این محصولات در بازار زیاد است و در سایزها و مدل های مختلف وجود دارند، و برای خرید ظرف پلی کریستال دامنه انتخاب وسیعی وجود دارد.

ظروف پلی کریستال زعفران و هل

خرید ظرف پلی کریستال

ظروف پلی کریستال از جنس پلاستیک فشرده یا گرانول پلی استایرن هستند،اما بسیار شفاف و با کیفیت بسیار کم وزن و سبک هستند و زمانیکه محصولی مانند زعفران درآن قرار میگیرد ،جلوه فوق العاده ای پیدا میکند،که مشتری را راضی به خرید ظرف پلی کریستال شما خواهد کرد.

ظروف پلی کریستال ایستاده

انواع عمودی یا ایستاده این ظروف پلی کریستال با درپوش محکمی که دارند ، محیط مناسبی را برای محصول داخل آن ایجاد میکنند.

6نوع بسته بندی کریستالی زعفران با بیشترین کاربرد:

  1. قوطی آذین
  2. قوطی الماس
  3. قوطی صدف
  4. قوطی گوهر
  5. قوطی میلاد
  6. کاپ کریستال

(قوطی وزیری ،قوطی اطلسی ، رویال،برلیان و تاج،پودری و…)

ظرف پلی کریستال آذین

ظرف پلی کریستال آذین  دارای سایزهای مختلفی است 1گرم،،2گرم، 5 گرم و 10 گرمی است :

ظرف آذین نقلی ،ظرف آذین کوچک،ظرف آذین متوسط،ظرف آذین بزرگ

 ظرف پلی کریستال آذین

4 سایز مختلف ظرف پلی کریستال آذین

درب این محصول به  صورت فشاری است که خود این موضوع از نقاط قوت برای خرید ظرف پلی کریستال آذین است چون مانع ورود رطوبت به محصول داخل ظرف آذین می شود.

ظرف پلی کریستال الماس

ظرف پلی کریستال  الماس  دارای سایزهای مختلفی است 1گرم،،2گرم، 5 گرم و 10 گرمی است :

ظرف الماس نقلی ،ظرف الماس کوچک،ظرف الماس متوسط،ظرف الماس بزرگ

ظرف-پلی-کریستال-الماس-نقلی

4 سایز مختلف ظرف پلی کریستال الماس

درب این محصول به  صورت فشاری است که خود این موضوع از نقاط قوت برای خرید ظرف پلی کریستال الماس است چون مانع ورود رطوبت  می شود. هر ظرف دارای ظرفیت خاصی  برای زعفران های مختلف است.

ظرف پلی کریستال صدف

ظرف پلی کریستال صدف  دارای سایزهای مختلفی است 1گرم،،2گرم، 5 گرم و 10 گرمی است :

ظرف صدف نقلی ،ظرف صدف کوچک،ظرف صدف  متوسط،ظرف صدف بزرگ

ظرف پلی کریستال صدف

سایزهای مختلف ظرف پلی کریستال صدف

درب این محصول به  صورت فشاری است که موجب حفظ عطر زعفران و سهولت استفاده از آن می شود.

ظرف پلی کریستال گوهر

ظرف پلی کریستال گوهر  دارای سایزهای مختلفی است 1گرم،،2گرم، 5 گرم و 10 گرم و 20 گرمی  است :

ظرف گوهر نقلی ،ظرف گوهر کوچک،ظرف گوهر متوسط،ظرف گوهر بزرگ،گوهر  لارج

ظرف-پلی-کریستال-گوهر

ظرف پلی کریستال گوهر در سایزهای مختلف

ظرف پلی کریستال میلاد

ظرف پلی کریستال میلاد دارای سایزهای مختلفی است 1گرم،،2گرم، 5 گرم و 10 گرمی است :

ظرف میلاد نقلی ،ظرف میلاد کوچک،ظرف میلاد متوسط،ظرف میلاد بزرگ

ظروف-پلی-کریستال-میلاد

ظروف پلی کریستال میلاد

کاپ کریستال

این ظرف که به نام کاپ کریستال شناخته می شود ،  قیمتی بسیار ارزان و مناسبی داردو حجم زیاد آن دامنه انتخاب محصول داخل کاپ کریستال را افزایش میدهد،از خشکبار تا گل محمدی در آن بسته بندی میشود.

در واقع این محصول شبه کریستال است.

کاپ کریستال بسته بندی

کاپ کریستال بسته بندی

نتیجه گیری خرید ظروف پلی کریستال زعفران 

ظروف پلی کریستال زعفران به عنوان یکی از بسته بندی های محبوب و جذاب زعفران در بازار زعفران ایران و دنیا شناخته شده و به میزان زیادی مورد توجه خریدارن قرار گرفته است. یکی از نکات مهم بازاریابی که در ظروف پلی کریستال به خوبی اجرا شده و مورد توجه قرار گرفته، چشم نواز بودن رنگ و لعاب زعفران از پس دیواره ی شفاف این ظروف می باشد.

چرا که اولین گام جهت ایجاد جذابیت برای مشتری، ارائه ی بسته بندی های چشم نواز و خیره کننده است که به خوبی در ظروف پلی کریستال رعایت شده. این ظروف دارای شرایط ویژه ای برای نگهداری زعفران می باشند. در صورتی که از مواد اولیه ساخت مرغوب در تولید ظروف پلی کریستال زعفران استفاده شود، این ظروف دارای شفافیت کامل می باشند به طوری که بسیاری از خریدارن در هنگام خرید این ظروف در نگاه اول ممکن است به اشتباه تصور کنند که جنس آن از کریستال می باشد.

مزیت خرید ظروف پلی کریستال زعفران نسبت به ظروف شیشه ای مقاوم بودن آن ها در برابر ضربه در عین وزن کمتری ست که دارا می باشند. از همین رو این ظروف جهت هدیه دادن و صادرات به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرند. ظروف پلی کریستال را ترجیحا بایستی دور از تابش مستقیم نور خورشید و یا احیانا نور مصنوعی قرار داد چرا که رشته های زعفران نسبت به نور مستقیم بسیار حساس بوده و احتمال افت کیفیت آن در این صورت بسیار افزایش پیدا می کند.

ظروف پلی کریستال زعفران در انواع سایزها و طراحی های گوناگون توسط سازندگان ایرانی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. فروشگاه زعفرانیه با حمایت از برترین برندهای ایرانی و سازندگان درجه یک ظروف پلی کریستال زعفران سعی بر این داشته است تا بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

"<yoastmark

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *