-هدایای-تبلیغاتی-خاص

خرید هدایای تبلیغاتی خاص

به تازگی ورود زعفران کادویی به بازار نظر تعداد زیادی از مشتریان مشکل پسند را به خود جلب کرده و در رده هدایای تبلیغاتی خاص نیز قرار گرفتهاست.  ما همیشه سعی نموده ایم تا بهترین مرکز خرید و فروش هدایای تبلیغاتی خاص برای سازمان ها، ارگان ها و موسسات و مراکز معتبر خصوصی و دولتی باشیم.

هدایای تبلیغاتی

جهت تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی، همان طور که واضح است، زیبایی ظاهری هدایای تبلیغاتی سازمانی اولین چیزی است که مدنظر مشتری قرار دارد. پس یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب محصول تبلیغاتی به شمار می آید.

هدایای تبلیغاتی اداری راهی موثر در پیشبرد اهداف کاری و شغلی هر کسب و کاری است. از این رو، هزینه کردن برای خرید و تهیه هدایای تبلیغاتی یک نوع سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

اما در برخی موارد کسانی که هزینه های بالا برای تبلیغات خود خرج نموده اند نتیجه دلخواه،عایدشان نشده است. اگر یک بازنگری کلی بر روی سیاست های تبلیغاتی آن ها انجام دهیم متوجه می‌شویم محصولی که به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر داشته اند چندان مورد پذیرش و مقبولیت مخاطبینشان نبوده است.

برخی از سازمان ها اندازه بزرگی یا کوچکی هدیه را ملاک موفقیت در تبلیغات خود می‌دانند. اما واقعیت این است که گاهی یک پک هدایای تبلیغاتی سازمانی گزینش شده می‌تواند دایره بازار هدف شما را به راحتی بزرگ تر نموده و مخاطبین بیشتری را به پای خرید محصول شما هدایت کند.

امروزه، در بازار تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی به مدل بسته بندی و یا طرح های خاص محصول توجه بیشتری می‌شود و اندازه و حجم کادوی تبلیغاتی چندان مورد نظر نیست.

 

دومین نکته

در انتخاب هدایای تبلیغاتی سازمانی توجه به کاربرد آن محصول است. عموما، هدیه های تبلیغاتی که به طور روزمره مورد استفاده مخاطب قرار می‌گیرند و یا اصطلاحا در بیشتر مواقع روز، جلوی چشمان مصرف کننده هستند، ناخودآگاه تاثیر عمیق تری روی مشتری می‌گذارند.

 

زعفران به خاطر پیوند دیرینه ای که با فرهنگ و دستورالعمل های غذایی ما ایرانی ها دارد جزو یکی از بهترین ادویه های آشپزی و داروهای گیاهی محسوب شده و به همین دلیل به عنوان یک هدیه خاص و لوکس، مطلوب همه قرار می‌گیرد.

در طب سنتی، زعفران به عنوان یک داروی ویژه برای رفع  کمبود آهن بدن سفارش و همچنان از فواید آن در درمان و پیشگیری برخی بیماری ها استفاده می‌شده است. در زیر نگاهی دقیق تر به فواید قابل توجه آن برای سلامتی بدن انسان می اندازیم:

ویتامین های زعفران از سیستم ایمنی بدن انسان پشتیبانی می‌کنند و ساختار شیمیایی کلاله های قرمز زعفران از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می‌کنند.

مزایای استفاده از زعفران

این ماده ارزشمند خوراکی عملکرد حافظه را بهبود می‌بخشد و از آلزایمر محافظت می‌کند. همچنین در رفع بیماری های گوارشی نقش موثری دارد و در بهبود و هضم غذا کمک می‌کند. به علاوه، از بزرگ شدن طحال و کبد نیز جلوگیری می‌کند.

در شرح مزایای زعفران به وجود کلسیم و منیزیم نیز اشاره ای می‌کنیم. بدین ترتیب که  این هدیه آسمانی در متراکم سازی استخوان ها و توانمند سازی ماهیچه ها موثر است. بنابراین، خرید زعفران یک هدیه نیکو و خاص برای حفاظت از سلامتی کسانی است که دوستشان دارید.

از آن جا که این ادویه طلایی، رنگ غذا و بوی آن را بهبود می بخشد یکی از پایه های اصلی و غیرقابل جایگزین در کار پخت و پز و دستورالعمل های غذایی ما ایرانیان می‌باشد. بخصوص در تهیه و پخت سوپ، انواع خورش ها، غذاهای برنجی، غذاهای دریایی، شیرینی ها، آب نبات ها، پخت کیک و دسرهای خوشمزه.

البته جوشانده و دم کرده زعفران نیز برای رفع کسالت و کاهش افسردگی موثر واقع می‌شوند و برای کسانی که با یک چای عصرانه خستگی را از تن می‌زدایند، افزودنی مناسب و پرخاصیتی می‌باشد.

Untitled-1-Recovered-600x600.jpg-1

خرید هدایای تبلیغاتی خاص

دلیل نام نهادن هدیه تبلیغاتی خاص نوع محصولی است که ما ارائه می‌دهیم. اولین اِلمان خاص بودن محصول ما زعفرانی است که در آن قرار می‌گیرد. محصولی کاملا درجه یک و حرفه ای که سابقه و رزومه درخشان شرکت زعفرانیه در عرضه و همکاری بر برندها و صادرات زعفران  گویای کیفیت واقعی آن است. دومین علت پک ها و جعبه های ویژه ای است که زعفران در آن قرار می‌گیرد که مناسب انواع سِمت و پست های مدیریتی و رده بالا و مشتریان  VIPمی‌باشد.

بنابراین، اگر به فکر تهیه یک هدیه تبلیغاتی خاص برای توسعه برند و یا محصول خود هستید می‌‌توانید از هدایای تبلیغاتی خاص شرکت زعفرانیه به لینک خرید هدایای تبلیغاتی شیک و لوکس مراجعه نمایید.

پک های زعفران زعفرانیه مناسب هدیه های خاص تبلیغاتی برای کلیه کارخانجات تولیدی وشرکت های بازرگانی و خصوصی و دولتی و وزارتخانه ها و سفارت ها و هتل ها می‌باشد.

این پک ها در سایزهای مختلف به همراه هل و دارچین، نبات و غنچه گل محمدی و یا هاون و قوری شاه عباسی کریستالی عرضه می‌شوند. در لیست محصولات خوش کیفیت و تبلیغاتی زعفرانیه انواع جعبه های خوش تراش چوبی و یا ساعت های دیواری نیز به چشم می خورد که به دلیل داشتن طرح های یونیک و منحصربفرد جزو دسته هدایای خاص تبلیغاتی ما هستند و امکان نصب پلاک و یا حک برند و لوگو و یا شعار تبلیغاتی شما را نیز دارند.

از آن جا که در اکثر کنفرانس ها و یا نمایشگاه ها و همایش ها به مناسبت های مختلف هدایای تبلیغاتی همچون خودکار، سررسید و یا فلش عرضه می شود، استفاده از هدایای تبلیغاتی ويژه زعفرانیه جهت بهره بردن از یک تبلیغ جذاب و اثرگذار و متمایز توصیه می‌شود.

شرکت های توزیع کننده زعفران

ما به نوآوری در طراحی و استفاده از رنگ های مدرن در بسته بندی زعفران کادویی و خرید هدایای تبلیغاتی خاص اندیشیده ایم و نوع هدیه تبلیغاتی را مناسب با کاربردهای هر شرکت یا فروشگاهی طراحی کرده ایم.

به عنوان مثال دمنوش های فانتزی با چینش دلخواه مشتری در باکس های لوکس مناسب پذیرایی های جلسات کارو یا دورهمی های دوستانه هستند و یا انتخاب قوطی های خاتم یک گرمی و نیم گرمی و … یک بسته بندی فلزی شیک و خاطره ساز برای تبلیغ کالای شماست. ساعت ها و یا تابلوهای دیواری جزو دسته کالاهای تبلیغاتی خوش فروش و پرطرفدار زعفرانیه هستند. این محصولات در به یادآوری لحظه به لحظه تبلیغ شما برای مخاطبانتان بینظیر هستند.

همان طور که گفته شد، ادویه زعفران علاوه بر مصارف خانگی معمول در سفره ایرانی، خواص بی شمار دارویی نظیر تقویت اعصاب، بهبود گردش خون، تقویت پوست، و درمان مشکلات دستگاه گوارش دارد. زعفران سرگل قائنات جز بهترین زعفران های موجود در بازار است که در هدیه های زعفران تبلیغاتی شرکت زعفرانیه موجود می‌باشد.

انتخاب و خرید انواع هدایای تبلیغاتی خاص

قدرت رنگ دهی و عطر و بوی این ادویه طلایی مثال زدنی است و برای به کارگیری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به دیده شدنِ بهتر برند شما کمک خواهد کرد. همچنین انتخاب جعبه های ترمه و مخمل زعفران شرکت زعفرانیه می‌تواند جز خاص ترین هدایای تبلیغاتی برای میهمانان داخلی و خارجی شرکت شما باشد.

زیرا پک های دو آذین با نقوش زیبای پارچه ترمه منحصربفرد، بسیار خاطره ساز، دوست داشتنی و ماندگارند و در کنار این ماندگاری شعار تبلیغاتی سازمان و یا مجموعه کسب و کار شما را زنده نگه می دارند. در کنار بخش هدایای تبلیغاتی فروشگاه زعفرانیه می توانید انواع قوطی های خاتم و فلزی ما را هم مشاهده کنید که به نوبه خود، خاص و کاربردی هستند.

انواع پک های زعفران و دمنوش، هدیه‌های خاصی هستند که نه تنها در برگزاری جشن ها و یا مراسم ملی قابل ارائه بوده بلکه در مناسبت ها و کنفرانس های سازمانی، اداری و نمایشگاهی نیز مناسب عرضه به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌باشند.

این محصولات در طرح ها و اندازه ها و سایزهای مختلف تهیه شده و بنا به تجربه ، محصولاتی جانبی مانند هاون و قوری دم کردن که با زعفران کاربرد دارند در آن ها تعبیه شده است.

پک‌های تبلیغاتی شامل چه محصولات و لوازمی هستند؟

محصولاتی مانند هاون و زعفران ساب جهت پودر کردن و سابیدن زعفران، قوری پیرکس شاه عباسی جهت دم کردن زعفران، غنچه گل محمدی و هل سبز اعلا از جمله این موارد هستند. مجموعه های دولتی و اداری و خصوصی نیز در برگزاری یادبودها و یا مراسم نوروز می‌توانند از میان انواع ست های زعفران گزینش و خرید مناسب داشته باشند.

پک های زعفران شرکت زعفرانیه مناسب هدیه های خاص تبلیغاتی برای کلیه شرکت های تولیدی و کارخانجات، شرکت های بازرگانی و خدماتی، ارگان ها و موسسات و سازمان های دولتی و یا هتل ها و سفارت ها و شرکت های خارجی است.

این پک ها در طرح ها و سایزهای مختلف به همراه هل و دارچین، نبات و غنچه گل محمدی و یا هاون و قوری عرضه می‌شوند. در لیست محصولات خوش کیفیت و تبلیغاتی زعفرانیه انواع جعبه های خوش نقش چوبی و یا ساعت های دیواری چوبی و تابلوهای تبلیغاتی نیز به چشم می‌خورد که به دلیل داشتن طرح های یونیک و منحصربفرد جز دسته هدایای خاص تبلیغاتی ما هستند و امکان نصب پلاک و یا حک برند و لوگو و یا شعار تبلیغاتی شما را نیز دارند.

محصولات زعفرانیه در هدایای تبلیغاتی سازمانی

شرکت زعفرانیه در زمینه انواع پک های هدیه زعفران و هل بسیار متنوع و دستِ پر ظاهر شده است. این شرکت نماینده فروش رسمی زعفران های کادویی شرکت زعفران بهرامن و زعفران مصطفوی نیز می باشد که می توانید در بخش پک های زعفران نمونه کارهای این دو شرکت را در این لینک https://www.zafferanieh.com/product-category/gifts/saffron-pack/ 

مشاهده بفرمایید. برخی از مدل ها و طرح های اختصاصی شرکت زعفرانیه نیز بدین شرح می باشد:

پک مخمل دو خاتم قوری دار با نام پک هدیه مخمل گلسرخ

پک ترمه دو خاتم قوری دار با نام پک هدیه ترمه گلسرخ

پک مخمل هدیه نسیم

جعبه هدیه آریان

جعبه هدیه قشقایی

جعبه هدیه شهرزاد

جعبه هدیه تبسّم

جعبه هدیه شاهکار

جعبه هدیه ماه نشان

جعبه هدیه تمنّا

جعبه هدیه صنوبر

پک مخمل هدیه لادن

پک مخمل هدیه لعیا

پک هدیه زعفران ترنج

پک هدیه اطلس چرم

پک چرمی هدیه فاخر

پک مخمل هدیه زمرد

پک هدیه زعفران و هل موج

پک نفیس چرمی برلیان

پک هدیه سهند

پک هدیه دماوند

مراحل خرید هدایای تبلیغاتی خاص

برای خرید و تهیه هدایای تبلیغاتی خاص زعفرانیه می‌توانید به صورت آنلاین از محصولات ما در فروشگاه زعفرانیه  دیدن فرمایید و با کارشناسان ما جهت انتخاب بهینه محصول تبلیغاتی مناسب با حرفه خود مشورت نمایید.

شرکت زعفرانیه امکان تولید طرح های خاص شما را در انواع جعبه چوبی و مخمل و چرم و ترمه و یا ساعت های دست ساز دیواری و یا تابلو های هدیه معرق و ترمه و تذهیب دارد. برای تهیه یک محصول ويژه تبلیغات از بهترین های موجود زعفرانیه بهره ببرید و با سفارش و درج و نصب شعار تبلیغاتی و برند محصول خود، مخاطبین بیشتری را برای کسب و کارتان جذب کنید. استفاده از راه های تکراری تبلیغاتی گذشته را به دست فراموشی بسپارید و از تجربیات نوین زعفرانیه در ارائه و نشر برند محصول خود کمک بگیرید.

-خرید-زعفران-و-هدایای-سازمانی-768x240-1