آماده راهنمایی و پشتیبانی شما هستیم

ارسال سریع و به موقع

برگه آنالیز دقیق لاتین و فارسی

ارائه فاکتور رسمی معتبر

پکینگ حرفه ای و مناسب

هفت روز ضمانت طلایی

زعفران عمده 22

برخی از نظرات مشتریان عزیز

-زعفران-عمده-شماره-تماس-02144508507

خرید زعفران عمده

زعفران یکی از گران‌ترین و باکیفیت‌ترین ادویه‌های جهان است که از ایران نشأت گرفته و طعم و عطر منحصربه‌فردی دارد. باتوجه‌به محبوبیت این چاشنی خاص، خرید و فروش زعفران عمده رواج بسیاری دارد. زعفران به صورت عمده و خرده‌فروشی آن به‌صورت مثقالی و گرمی به فروش می‌رسد و باتوجه‌به ارزش بالا و قیمت بسیاری که هر گرم زعفران دارد، خرید بسته‌بندی‌های کوچک برای مصارف روزانه و خانگی و هدیه، اقتصادی‌تر و به‌صرفه‌تر است. خرید زعفران عمده بیشتر برای کارخانجات صنایع غذایی و صادرات است.

خرید زعفران عمده نیازمند دقت و تخصص فراوانی است تا بتوان کیفیت محصول را تشخیص داد. شرکت زعفرانیه باتجربه بیش از هشت سال سابقه در تولید و عرضه انواع زعفران، یکی از بهترین تأمین‌کنندگان زعفران در کشور است. این شرکت با برخورداری از کارشناسان مجرب و آزمایشگاه مجهز، ارائه‌دهنده باکیفیت‌ترین زعفران‌های تأیید شده است. خرید عمده زعفران از این شرکت، مشتری را از کیفیت محصول مطمئن می‌سازد. همچنین ارائه بسته‌بندی‌های متنوع برای خرید عمده، از دیگر مزایای همکاری با این شرکت است.

مزایای خرید زعفران عمده از زعفرانیه

zafferanieh.com-خرید-زعفران-عمده-و-کیلویی

زعفران همواره موردتوجه تجار و بازرگانان بخش غذا و ادویه بوده است. خرید عمده زعفران برای واردکنندگان، صادرکنندگان و عرضه‌کنندگان داخلی این محصول، گزینه‌ای به‌صرفه به شمار می‌رود. خرید عمده زعفران از زعفرانیه به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان معتبر، مزایای متعددی را برای خریداران حرفه‌ای و بازرگانان و مدیران تولید به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین مزایای خرید عمده زعفران از زعفرانیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای علامت استاندارد
  • نشان سیب سلامت و پروانه بهداشت
  • ارائه فاکتور رسمی دارای کد اقتصادی
  • تأمین زعفران ترکیبی و فرموله شده متناسب با نیاز مشتری
  • هفت روز ضمانت طلایی بازگشت
  • بسته بندی حرفه‌ای و مناسب در حجم‌های مختلف
  • ارسال رایگان در تهران
  • ارائه برگه آنالیز رایگان
  • پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته
  • ارسال به سراسر ایران و جهان
  • صرفه اقتصادی به دلیل تخفیفات ویژه در خرید حجم بالا
  • امکان انتخاب از میان انواع مختلف زعفران از جمله زعفران نگین وسرگل و پوشال و…
  • ضمانت کیفیت بالاتر با خرید مستقیم از تولیدکننده
  • دریافت بسته‌بندی مناسب برای حمل و نگهداری حجم بالای محصول
  • تسهیل در فرایند صادرات با دریافت مجوزهای لازم

امکان تأمین مداوم و مستمر محصول برای فروش انبوه

مشتریان اصلی زعفران عمده چه کسانی هستند؟

خرید زعفران به‌صورت عمده بیشتر موردتوجه مشتریانی است که نیاز فراوانی به این محصول دارند. از جمله مهم‌ترین مشتریان اصلی زعفران عمده می‌توان به شرکت‌های صنایع غذایی، شیرینی‌پزی‌ها، عطاری‌ها و شرکت‌های بازرگانی و صادراتی، رستوران‌ها و هتل‌های بزرگ، توزیع‌کنندگان و عمده‌فروشان مواد غذایی اشاره کرد. خرید زعفران عمده برای مشتری مزیت‌های بسیاری از جمله کاهش هزینه‌ها و… برای مشتریان دارد. شرکت زعفرانیه با ارائه باکیفیت‌ترین زعفران به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های خرید زعفران عمده برای مشتری شناخته می‌شود که مرغوب‌ترین زعفران را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و بسته‌بندی مناسب ارائه می‌دهد.

1-2

شرکت‌های بازرگانی و صادراتی

شرکت‌های بازرگانی و صادراتی از جمله مشتریان اصلی زعفران عمده به شمار می‌روند. این شرکت‌ها یا به‌صورت تخصصی در زمینه صادرات زعفران فعالیت می‌کنند و زعفران را به‌صورت فله یا بسته‌بندی‌شده به کشورهای دیگر صادر می‌کنند، یا اینکه تأمین‌کننده صنایع غذایی، رستوران‌ها و… هستند. همچنین برخی شرکت‌های پخش نیز اقدام به خرید عمده زعفران می‌کنند و پس از بسته‌بندی، از طریق شبکه توزیع خود آن را پخش می‌کنند. در نتیجه خرید زعفران عمده برای شرکت‌های بازرگانی و صادراتی، به دلیل حجم بالای فعالیتشان ضروری است تا بتوانند نیاز بازار را برآورده کنند.

1601567266003

شرکت‌های صنایع غذایی

شرکت‌های تولیدکننده محصولات غذایی یکی از مشتریان اصلی خرید عمده زعفران هستند. زعفران به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین ادویه‌ها در صنایع غذایی، برای تولید انواع محصولات از جمله دم‌نوش، لبنیات، دسر و شیرینی، فرآورده‌های گوشتی و غذاهای آماده مورداستفاده قرار می‌گیرد. خرید زعفران عمده برای شرکت‌های صنایع غذایی، مزایای متعددی برای تولیدکنندگان دارد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان دسترسی به قیمت مناسب‌تر، تأمین حجم موردنیاز برای تولید انبوه، کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و جلوگیری از کمبود ماده اولیه اشاره کرد؛ بنابراین خرید عمده برای این شرکت‌ها بسیار حیاتی است. شرکت‌های صنایع غذایی بزرگ‌ترین مشتریان خرید عمده زعفران از زعفرانیه به شمار می‌روند که برخی از مهم‌ترین مشتریان زعفرانیه در این زمینه عبارت‌اند از:

  • شرکت‌های کاله آمل
  • چای دبش
  • چای دو غزال
  • مربا موسوی
  • مربا شانا
  • لبنیات پاک
  • صنایع غذایی مائده
  • پویا پروتئین و…
Screenshot-2023-11-04-122118

سازمان‌ها، ارگان‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی

باتوجه‌به پخت حجم بالای غذا در آشپزخانه‌های سازمان‌ها و ادارات، شرکت‌های خصوصی و دولتی و نیاز آن‌ها به مقدار زیادی زعفران، این سازمان‌ها از مشتریان اصلی زعفران عمده محسوب می‌شوند. ای سازمان‌ها نیازی به بسته‌بندی‌های خاص و شیک ندارند و جلوه و زیبایی بسته‌بندی برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد. نکته مهم در خرید زعفران برای سازمان‌ها که اهمیت بیشتری دارد را می‌توان کیفیت و اصیل بودن زعفران دانست؛ زیرا این سازمان‌ها عمدتاً زعفران را برای استفاده در آشپزخانه‌های خود و تهیه غذای پرسنل خریداری می‌کنند.

شرکت زعفرانیه باتوجه‌به این موضوع زعفران عمده را باکیفیت بالا و در بسته‌بندی‌های ساده‌تر برای خرید عمده سازمان‌ها، ارگان‌ها و مؤسسات و شرکت‌ها دولتی و خصوصی ارائه می‌کند. باتوجه‌به مزیت‌ها و خدمات زعفرانیه در فروش زعفران عمده، ‌ سازمان‌ها، ارگان‌ها و… به‌عنوان یکی از مشتریان اصلی زعفران عمده شناخته می‌شوند.

5603506

رستوران‌ها، کیترینگ‌ها و آشپزخانه‌ها و کافی شاپ‌ها

رستوران‌ها، کیترینگ‌ها، آشپزخانه‌ها و کافی‌شاپ‌ها روزانه نیاز به مقادیر زیادی زعفران برای طبخ غذاها و تهیه انواع نوشیدنی‌ها و دسرها دارند. به همین دلیل خرید عمده زعفران برای آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است و به همین دلیل یکی از مشتریان اصلی زعفران عمده محسوب می‌شوند. خرید زعفران به‌صورت عمده برای این دسته از مشتریان، مزایای متعددی دارد. از جمله می‌توان به دسترسی به قیمت پایین‌تر، تأمین مقدار لازم برای مصرف طولانی‌مدت و کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل اشاره کرد. در مجموع، خرید عمده زعفران از فروشگاه زعفرانیه برای تأمین نیاز این مراکز و افزایش بهره‌وری آن‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شود. به این دلیل که زعفران موجود در فروشگاه زعفرانیه، محصولی باکیفیت از بهترین مزارع کشت زعفران است که تأثیر بسیاری بر عطروطعم غذاها و افزایش کیفیت آن‌ها دارد.

hotel-5379860-4497530

تالارهای پذیرایی و هتل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی

تالارهای پذیرایی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی به دلیل برگزاری مراسم‌ها و ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی، نیاز روزانه زیادی به مواد غذایی از جمله انواع ادویه‌جات و زعفران دارند. خرید زعفران عمده برای تالارهای پذیرایی و هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی از فروشگاه زعفرانیه باعث کاهش هزینه‌ها و برخورداری از محصولی باکیفیت درجه یک می‌شود.

تنوع بالای غذاها و دسرهایی که در این مراکز پذیرایی برای مهمانان مختلف تهیه می‌شود، باعث شده است تا این مراکز به‌عنوان مشتریان اصلی زعفران عمده شناخته شوند. تازه نگه‌داشتن زعفران تأثیر بسیاری در عطروطعم زعفران دارد. باتوجه‌به اهمیت این نکته و ارائه بسته‌بندی حرفه‌ای زعفران، شرکت زعفرانیه بهترین انتخاب برای خرید عمده زعفران باکیفیت و تازه محسوب می‌شود که می‌توانید از طریق شماره تماس 02144508507 سفارشتان را ثبت کنید.

6752734

مسافران خارجی و مهاجران

زعفران نشان‌دهنده فرهنگ و سنت اصیل ایرانی است که به‌عنوان بهترین و محبوب‌ترین سوغاتی برای مسافران خارجی و افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، محسوب می‌شود. علاوه بر این برخی افراد زعفران را به‌صورت عمده برای صادرات و تجارت خریداری می‌کنند که خرید زعفران عمده برای آن‌ها مزیت‌های بسیاری دارد. با خرید عمده زعفران اصل از زعفرانیه این افراد می‌توانند از زعفرانی باکیفیت با قیمتی مناسب بهره‌مند شوند. ارائه مشاوره کاملاً حرفه‌ای و راهنمایی قبل از خرید باعث شده است تا این افراد به‌عنوان مشتریان اصلی زعفران عمده محسوب شوند.

6741439

کیترینگ‌های شرکت‌های هواپیمایی و حمل‌ونقل ریلی(قطار)

باتوجه‌به نیاز فراوان صنایع هواپیمایی و ریلی به زعفران برای استفاده در غذاهای مسافران، خرید عمده این محصول از تولیدکنندگان و صادرکنندگان معتبر توصیه می‌شود. این کار منجر به کاهش هزینه‌ها و دریافت زعفران باکیفیت‌تری می‌شود. زعفران باید دارای ویژگی‌های لازم از جمله رنگ، طعم و عطر مطلوب باشد و فاقد هرگونه آلودگی و مواد افزودنی باشد. انتخاب بسته‌بندی مناسب از قبیل بسته‌بندی‌های عمده و مقاوم در برابر نفوذ هوا نیز ضروری است. در نهایت، سلامت و بهداشت زعفران خریداری شده برای استفاده در مواد غذایی باید کاملاً تضمین شود. زعفران‌های موجود در زعفرانیه از باکیفیت‌ترین و اصیل‌ترین زعفران‌ها هستند که از بهترین مزارع کشور تهیه شده‌اند. به همین دلیل با اطمینان خاطر از سلامت و کیفیت بالای زعفران می‌توانید به‌صورت عمده این محصول را از شرکت زعفرانیه تهیه کنید.

juice-shop-3d-model-3d-model-54e9deba83-removebg-preview

کارگاه‌ها و فروشگاه‌های بستنی و آبمیوه و لبنیات

زعفران یکی از ادویه‌های اصلی در تولید محصولات غذایی از جمله بستنی، آبمیوه و لبنیات است که باعث افزایش طعم این محصولات غذایی می‌شود. استفاده از زعفران اصل و مرغوب در این محصولات تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت نهایی محصول و میزان فروش آن‌ها می‌تواند داشته باشد.

به همین دلیل کارگاه‌ها و فروشگاه‌های بستنی و آبمیوه نیاز به حجم بالایی از زعفران را دارند؛ ‌ بنابراین خرید عمده زعفران برای کارگاه‌ها و فروشگاه‌های بستی و آبمیوه و لبنیات بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. قیمت مناسب و ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین زعفران توسط شرکت زعفرانیه باعث شده است تا این کارگاه‌ها و فروشگاه‌ها به مشتریان اصلی زعفران عمده تبدیل شوند. همچنین با خرید عمده از زعفرانیه، درصورتی‌که در تهران باشید با راننده و خودروی معتبر و ایمن به‌صورت کاملاً رایگان در محل کارگاه و انبار تحویل بگیرید.

bakery-6204315-5073127

قنادی‌ها و شرینی‌پزی‌ها

یکی دیگر از مشتریان اصلی زعفران عمده، قنادی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های نان فانتزی و خشکه‌پزی و کارگاه‌های تولیدکننده کیک و کلوچه و دسر و بیسکویت هستند. زعفران در این کارگاه‌ها و صنایع به‌عنوان اصلی‌ترین ماده اولیه برای پخت و تهیه انواع کیک، شیرینی و… کاربرد دارد. باتوجه‌به میزان نیاز و مصرف بالای روزانه زعفران، شیرینی‌پزی‌ها، قنادی‌ها، کارگاه‌های نان فانتزی و… به حجم بالایی از این محصول نیاز دارند. به‌این‌ترتیب خرید زعفران عمده از زعفرانیه، برای این کارگاه‌ها مزیت‌هایی بسیاری دارد. از دلایل اصلی خرید عمده زعفران اصل از زعفرانیه برای شیرینی‌پزی‌ها و کارگاه‌ها می‌توان به افزایش کیفیت و تولید محصولات منحصربه‌فرد و خوش‌طعم‌تر اشاره کرد که در نهایت تأثیر بسیاری بر میزان رضایتمندی مشتری و افزایش تولید دارد.

همچنین علاوه بر استفاده از زعفران به‌عنوان ماده اولیه، ‌ برخی قنادی‌ها و شیرینی‌پزی زعفران عمده را به‌صورت بسته‌بندی‌های آماده عرضه می‌کنند و خرید عمده زعفران برای آن‌ها گزینه‌ای به‌صرفه‌تر محسوب می‌شود. به همین دلیل شرکت زعفرانیه متناسب با نیازهای مشتری طیف گسترده‌ای از بسته‌بندی را ارائه می‌دهد.

icon-flower-shop-vector-1384316-1-150x150-1

عطاری‌ها و فروشگاه‌های گیاهان دارویی

زعفران علاوه بر عطروطعم ویژه‌ای که دارد، ‌ خواص دارویی بسیاری نیز برای بهبود سلامتی دارد. به همین دلیل زعفران به یکی از داروهای مؤثر در بیشتر عطاری‌ها و فروشگاه‌های گیاهان دارویی به فروش می‌رسد. تهیه و عرضه زعفران باکیفیت و اصل باتوجه‌به تأثیری که بر روی سلامتی دارد، برای فروشگاه‌های گیاهان دارویی و عطاری‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. باتوجه‌به همه این موارد عطاری‌ها و فروشگاه‌های گیاهان دارویی از مشتریان اصلی زعفران عمده محسوب می‌شوند. زعفران‌های موجود در فروشگاه زعفرانیه، از بهترین مزارع تولید زعفران به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان تهیه می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید از اصالت و کیفیت آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید.

خرید زعفران عمده برای رستوران ها با قیمت ارزان

باوجودآنکه زعفران تقریباً یک کالای لوکس محسوب می‌شود؛ ولی در رستوران‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. به همین دلیل خرید زعفران عمده برای رستوران ها مزیت‌های بسیاری برای آن‌ها دارد و بسیار به‌صرفه است. همچنین باتوجه‌به مصرف روزانه و بالای زعفران در رستوران‌ها، خرید عمده این محصول می‌تواند صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌های آن‌ها داشته باشد. آنچه برای رستوران‌ها، مراکز تهیه غذا و کترینگ‌ها حائز اهمیت است، کیفیت زعفران است. پس برای آن‌ها مناسب است تا زعفران را به‌صورت عمده و با بسته‌بندی ساده‌تری خریداری کنند.

خرید مستقیم از تولیدکننده و حذف واسطه‌ها، امکان دریافت تخفیف‌های ویژه در خریدهای عمده را نیز فراهم می‌کند. همچنین خرید عمده باعث می‌شود محصول موردنیاز رستوران در تمام اوقات سال در دسترس باشد. شرکت زعفرانیه به‌عنوان تأمین‌کننده عمده زعفران، با قیمت‌های مناسب و شرایط ویژه، آمادگی دارد تا نیاز رستوران‌ها به خرید زعفران باکیفیت را برآورده کند. شما می‌توانید برای خرید زعفران عمده برای رستوران ها با بهترین قیمت با شماره 02144508507 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای مشاوره تخصصی قبل از خرید عمده زعفران با تیم پشتیبانی شبانه‌روزی زعفرانیه با شماره 09334441286 تماس بگیرید.

11-2

نکات خرید زعفران عمده

ازآنجایی‌که برای خرید زعفران عمده هزینه زیادی پرداخت می‌کنید، لازم است هنگام خرید به نکات زیادی توجه کنید تا زعفرانی که خریداری می‌کنید اصل و باکیفیت باشد؛ اما توصیه می‌کنیم در خرید زعفران فله‌ای حتماً از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. افرادی که در کشت و تولید زعفران دست‌اندرکار هستند، به‌راحتی می‌توانند زعفران اصل را از تقلبی تشخیص دهند. این افراد به دلیل داشتن سابقه زیاد در مورد خرید و فروش زعفران انواع مختلف زعفران‌های تقلبی را دیده‌اند و با روش‌های تشخیص زعفران اصل از تقلبی آشنایی دارند؛ ولی به‌طورکلی مواردی هستند که به شما در تشخیص زعفران اصل کمک می‌کنند. مواردی را که می‌تواند در خرید زعفران فله به شما کمک کند در زیر آورده‌ایم:

توجه به شکل و ظاهر و رنگ و بو

ظاهر و بوی زعفران در تشخیص اصل بودن آن اثر بسزایی دارد. زعفران‌ اصل شکننده است و به‌راحتی پودر می‌شود، رنگ آن قرمز یک‌دست بوده و رنگ‌های دیگر در آن دیده نمی‌شوند. در صورت مشاهده رشته‌هایی با رنگ‌های غیر از سرخ، این احتمال وجود دارد که مواردی مانند کاکل ذرت با استفاده از رنگ‌های مصنوعی، رنگ شده و با زعفران مخلوط شده باشد. به‌طورکلی استفاده از رنگ‌های مصنوعی در زعفران‌ها بسیار رایج است و روش‌های گوناگونی برای تشخیص آن‌ها وجود دارد.

زمان انتشار رنگ زعفران خالص در آب: رشته های زعفران را در یک ظرف کوچک آب قرار دهید. حداقل 15 دقیقه صبر کنید. زعفران واقعی آب را به‌آرامی زرد می‌کند. تغییر رنگ ممکن است یک ساعت طول بکشد. نکته آن است که کلاله‌های اصلی زعفران‌رنگ قرمز خود را پس از تغییر رنگ آب هم حفظ می‌کنند؛ اما اگر آب بلافاصله تغییر رنگ دهد یا قرمز شود یا تغییر رنگ ندهد یا رشته های زعفران رنگ خود را از دست بدهند، باید بدانید که این ماده زعفران واقعی نیست.

واکنش زعفران اصلی در جوش‌شیرین: برخی از متخصصین امر پیشنهاد می‌کنند که زعفران و جوش‌شیرین را در یک ظرف کوچک مخلوط کنید و سپس آب را روی مخلوط بریزید؛ اگر مخلوط به رنگ زرد درآمد، این ماده، زعفران واقعی است.

زعفران خوب، تکه‌های به‌هم‌چسبیده ندارد و انتهای کلاله‌های آن سفید نیست و سه‌شاخه کلاله از هم کاملاً جدا هستند. نخ‌های زعفران و یا بهتر بگوییم سر قلم‌های کلاله‌ها به شکل شیپور هستند؛ بنابراین، اگر مشاهده کردید که یک سر کلاله‌ها تنها ازیک‌طرف برآمده هستند، نشان از جعلی بودن زعفران دارد. اگر زعفران واقعی را بین انگشتان خود بمالید، پوست شما زرد یا نارنجی می‌شود. درحالی‌که زعفران بوی شیرینی می‌دهد؛ اما طعم آن کمی تلخ و یا گس است. بوی زعفران نیز علاوه بر ظاهر آن به شما کمک می‌کند تا تقلبی بودن یا اصل بودن آن را تشخیص دهید. بسیاری از افراد بوی زعفران را شیرین توصیف می‌کنند؛ اما در واقع، زعفران خالص بوی مشخصی که کاملاً شیرین باشد، ندارد. برخی از تولیدکنندگان زعفران عطر و بوی زعفران واقعی را “ترکیبی از خاک، توتون، وانیل، عسل، شیرین نمکی” توصیف می‌کند.

زعفران‌های موجود در فروشگاه زعفرانیه به‌صورت مستقیم از بهترین مزارع با کنترل کیفیت و رعایت استاندارهای بهداشتی با بسته‌بندی‌های مناسب عرضه می‌شود. به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از اصل بودن زعفران و درجه یک بودن محصول، مرغوب‌ترین زعفران عمده را از زعفرانیه تهیه کنید.

قیمت بیشتر نمایانگر کیفیت بهتر نیست

باید توجه داشته باشید که در عرصه فروش زعفران عمده قیمت‌های متفاوتی وجود دارد؛ ولی شما نباید گول قیمت‌های بالا را بخورید. قیمت بالا لزوماً نشان‌دهنده کیفیت بیشتر نیست. به همین دلیل با کمک متخصصین این حوزه و تجربیات خود ابتدا از اصل بودن زعفران کاملاً مطمئن شوید. زعفرانیه باتوجه‌به اینکه به‌صورت مستقیم از کشاورز زعفران را تهیه می‌کند؛ بنابراین با حذف واسطه‌های اضافه قیمت زعفران عمده در فروشگاه زعفرانیه بسیار مناسب است. همچنین باتوجه‌به خرید از بهترین کشاورزان، می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین زعفران را در زعفرانیه پیدا کنید و سفارش دهید.

زعفران سابیده شده نخرید

ازآنجایی‌که امکان اضافه‌کردن موادی چون شکر و نمک و حتی ادویه جات ارزان قیمت برای افزایش جرم زعفران به آن وجود دارد، بهتر است زعفران عمده را به‌صورت سابیده شده نخرید؛ چون بدون آنکه متوجه شوید کیفیت غذا را پایین آورده و طعم آن را تغییر می‎دهد.

خرید از افراد معتبر

اعتبار در بازار زعفران بسیار مهم است. خرید از جایی که همواره زعفران مرغوب عرضه می‌کنند و کیفیت آن تثبیت شده است، به شما کمک می‌کند خرید مطمئن‌تر و آسان‌تری داشته باشید بخصوص زمانی که می‌خواهید خرید زعفران فله‌ داشته باشید.  زعفرانیه به شما این اطمینان را می‌دهد که زعفرانی اصل و مرغوب را دریافت خواهید کرد؛ چراکه بدون واسطه و مستقیم زعفران را  از کشاورزان دریافت می‌کنید. علاوه بر این خرید آنلاین به شما کمک می‌کند تا کمترین هزینه را برای خرید زعفران باکیفیت داشته باشید. همچنین برای خرید هدایای تبلیغاتی نیز می‌توانید پک‌های مخصوص زعفرانیه را سفارش دهید.

قیمت خرید زعفران عمده از کشاورز

زعفران باتوجه‌به اینکه محصولی ارزشمند و پرطرف‌دار محسوب می‌شود، برای خرید عمده چالش‌های بسیاری برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند. یکی از این چالش‌ها وجود تعداد واسطه‌های بسیار در خرید زعفران عمده از کشاورز است. هر چه تعداد واسطه‌ها برای خرید زعفران بیشتر شود، قطعا قیمت زعفران نیز تغییر پیدا کند؛ به همین دلیل علاوه بر کشاورز، مصرف‌کننده نیز ممکن است ضرر کند.

باتوجه‌به این موضوع سعی کنید تنها با یک واسطه زعفران عمده را از کشاورز خریداری کنید. زعفرانیه با خرید مستقیم از کشاورز، بهترین و باکیفیت‌ترین انواع زعفران را با قیمتی مناسب‌تر و با حذف واسطه‌های اضافه عرضه می‌کند. در حقیقت زعفرانیه نماینده شما برای خرید زعفران عمده از کشاورز است که مرغوب‌ترین زعفران اصل را از کشاورزان تهیه می‌کند و با قیمتی مناسب و در بهترین بسته‌بندی‌ها ارائه می‌کند.

بسته بندی زعفران عمده

بسته‌بندی زعفران روش‌های متنوعی دارد. ازآنجایی‌که زعفران یک کالای لوکس است، اکثر روش‌های بسته بندی به صورتی هستند که جلوه ویژه‌ای به محصول بدهند؛ اما همان‌طور که می‌دانیم برای مصرف عمده نیازی به بسته‌بندی شیک وجود ندارد و فقط به‌نوعی از بسته‌بندی احتیاج است که کیفیت زعفران را حفظ کند. در میان انواع بسته‌بندی‌ها استفاده از دستگاه بسته‌بندی زعفران به‌صورت دوخت دستی ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع بسته‌بندی است. در این دستگاه قسمت حرارتی خاصی تعبیه شده که امکان پرس و دوخت پلاستیک را به شما می‌دهد. این دستگاه بهترین گزینه برای راه‌اندازی کم‌هزینه‌ترین کارگاه بسته بندی زعفران است و می‌توان برای بسته بندی زعفران در خانه نیز از آن استفاده کرد. به همین جهت برای بازارهای عمده و ارزان قیمت مناسب است. ضمناً توجه داشته باشید که برچسب‌های روی بسته‌بندی‌ها استانداردهای لازم را داشته باشند.

در آخر می‌توان گفت خرید عمده زعفران درصورتی‌که به موارد گفته شده در مورد اصل بودن آن توجه کنید و از منابع معتبر خرید کنید، به نفع شما خواهد بود. برخی از عمده‌فروشان زعفران، زعفران را خریداری کرده و مدت طولانی آن را انبار می‌کنند که این امر نه‌تنها به ضرر کشاورز است؛ بلکه باعث کهنه شدن زعفران شده و زعفرانی که عرضه می‌کنند کیفیت لازم را ندارد.

خرید اینترنتی زعفران عمده

مهم است که از یک مرکز عمده‌فروشی معتبر که شرایط نگهداری خوب و مناسب را برای این محصول فراهم آورده است، خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی زعفرانیه سال‌هاست که در زمینه خرید و فروش زعفران خوش رنگ ولعاب و باکیفیت فعالیت دارد و یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی‌های فروش عمده زعفران در صنایع غذایی در ایران است که این محصول را در بالاترین کیفیت موجود در اختیار شما قرار می‌دهد. فروش زعفران از جمله کارهایی است که به‌سادگی توسط هر فردی صورت نمی‌گیرد؛ چرا که نیازمند نظارت مستمر، دقت بالا و تجربه زیاد است.

فروشگاه زعفرانیه قادر به فروش و تحویل عمده زعفران برای صنایع غذایی و دیگر حوزه ها در کوتاه‌ترین زمان است؛ اگر به دنبال برندی خوشنام و معتبر هستید می‌توانید روی ما حساب کنید. شرکت زعفرانیه برای ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی زعفران تأسیس شده است؛ بنابراین، ما قادر به ارائه زعفران تازه و اصیل ایرانی با قیمت مناسب هستیم و به لطف استفاده از خدمات پیک پیشتاز و معتمد در این شرکت، آن را در مکان مدنظر شما تحویل دهیم. بدون شک ما زعفران ایرانی را در مقایسه با سایر فروشگاه‌های آنلاین یا آفلاین زعفران با کمترین قیمت ارائه می‌دهیم؛ بنابراین، اگر قیمت کمتری پیدا کردید، به ما اطلاع دهید.

کلیه محصولات زعفرانیه را در آدرس اینترنتی www.zafferanieh.com می‌توانید مشاهده کنید. ما با بهره‌گیری از کارشناسان خبره، محصولی مرغوب و بی‌عیب‌ونقص را خریداری می‌کنیم و به طور کاملاً بهداشتی، در شرایطی مناسب آن را نگهداری می‌کنیم تا از کیفیت آن کاسته نشود. شما می‌توانید از طریق واتس‌اپ یا به طور تلفنی با همکاران ما در زعفرانیه تماس حاصل فرمایید و میزان زعفران درخواستی خود را سفارش دهید. برای اطمینان از تشخیص زعفران اصلی و رنگ‌دهی محصول زعفران ما می‌توانید میزانی را به‌عنوان تست سفارش دهید و بعد از اطمینان از جنس محصول، خرید خود را تکمیل کنید. علاوه بر این، ما سعی می‌کنیم اطلاعات مفیدی در مورد کاربردهای زعفران در آشپزی، پزشکی، مسایل بهداشتی و غیره به شما بدهیم.

-سریع-در-تهران-و-کرج

بهترین مرکز فروش عمده زعفران در تهران

شرکت زعفرانیه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز عرضه عمده زعفران در تهران شناخته می‌شود. این شرکت با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و باتجربه، سال‌ها است که در زمینه خرید و فروش زعفران باکیفیت بالا، فعالیت می‌کند. زعفرانیه بزرگ‌ترین نمایندگی فروش عمده زعفران در صنایع غذایی ایران به شمار می‌رود و زعفران را در بسته‌بندی‌های متفاوت و خاص با مرغوب‌ترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این شرکت با ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی، توانسته زعفران تازه و اصیل ایرانی را با قیمتی مناسب عرضه کند. زعفرانیه زعفران را در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها با کمترین قیمت ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از مشاوره‌های حرفه‌ای و رایگان کارشناسان ما قبل از خرید زعفران باکیفیت بهره‌مند شوید.

 

مزایای خرید زعفران عمده به نسبت مثقالی

زعفران بر اساس شکل ظاهری و کیفیت آن دسته‌بندی‌های متفاوتی دارد. زعفران دسته یا دخترپیچ (Bunch Saffron)، زعفران پوشال (Pushal Saffron)، زعفران سرگل (Sargol saffron)، زعفران نگین (Negin saffron)، زعفران کنج یا سفید (white)، از جمله انواع زعفران هستند. خرید و فروش زعفران در ایران به‌صورت عمده و خرده‌فروشی انجام می‌شود. برخی از انواع زعفران نیز مختص صادرات بسته‌بندی و کشت می‌شوند. فروش زعفران در داخل کشور به‌صورت عمده و خرده‌فروشی صورت می‌گیرد.

زعفران فله به معنی زعفران با وزن یک کیلوگرم به بالا است؛ اما آیا خرید زعفران عمده و فله به صرفه است؟ به دلیل قیمت بالای زعفران خیلی از افراد استطاعت خرید زعفران عمده را ندارند هرچند که خرید زعفران عمده از نظر اقتصادی نسبتاً به خرید بسته‌های کوچک زعفران مقرون‌به‌صرفه است. به دلیل تقاضای مختلف مصرف‌کنندگان، امروزه زعفران در بسته‌بندی‌ها و سایزهای مختلف ارائه می‌شود که هرکدام از آن‌ها مخاطبان خاص خود را دارند؛ اما عده‌ای از افراد هستند که خرید زعفران عمده برایشان به صرفه است. در ادامه به مزایای خرید زعفران عمده می‌پردازیم.