آموزش

انواع ترازوی زعفران

shakhes

زعفران یک گیاه گران قیمت و پر از خاصیت درمانی می باشد. از این گیاه به عنوان چاشنی و رنگ دهنده غذا استفاده می کنند. این گیاه در مناطق نیمه گرمسیر رشد می کند. مناطقی که تابستان گرم و خشک و زمستان ملایم دارند. همان طور که گفتیم گیاه زعفران خاصیت درمانی زیادی دارد مانند درمان بیماری های پوستی، درمان معده درد، درمان آسم، درمان کم خونی، کمک به هضم غذا و … . همچنین گیاه زعفران یک گیاه شادی بخش و ضد افسردگی است و شما می توانید از اینگیاه برای آرام کردن ذهن واعصاب تان استفاده کنید وتمرکز و حواس خود را بالا ببرید. زعفران فشار خون را کاهش می دهند و گاهی ضد سرطان نیز می باشد. در زیر بحث های آموزشی را در خصوص زعفران پیش می گیریم. آشنایی با انواع ترازوی زعفران اولین بخش آموزشی ماست.

همچنین زعفران برای پوست خواص فراوانی دارد برای مثال درمان خشکی پوست، از بین بردن آکنه یا لک های صورت، روشن کردن پوست و … .اما این دارو معایبی نیز دارد. یکی از این معایب این است که این دارو نباید توسط زنان باردار مصرف شود زیرا موجب سقط جنین می شود.
زعفران با کوچک کردن دهانه رحم موجب سقط شدن جنین می شود. نباید از این گیاه به صورت بی رویه استفاده کنید زیرا مصرف بی رویه این گیاه موجب کاهش فشار خون، رقیق شدن خون، کاهش ضربان قلب، خون ریزی از پلک ها، سر گیجه و بی حالی می شود.

که این عوارض گاهی منجر به مرگ می شود پس از مصرف بی رویه زعفران پرهیز کنید. زعفران گیاه گران قیمتی است و باید در اندازه گیری آن بسیار دقت کنید.

گیاه زعفران ترازوی مخصوص خودش را دارد که فروشندگان زعفران از ترازوی مخصوص زعفران استفاده می کنند. ما در این مقاله انواع ترازوی زعفران را به شما معرفی می کنیم و کاربرد و ویژگی های آن ها را برای شما بیان می کنیم و به طور کامل شرح می دهیم.

ترازو های زعفران وکاربرد آن ها

ترازوی زعفران انواع مختلفی دارد که یکی از آن ترازو ها، ترازوی حرفه ای و تخصصی می باشد که برای وزن کردن زعفران هایی با وزن حد اکثر سه کیلو گرم می باشد.

این ترازو به دو ضورت گار می کند. شما می توانید علاوه بر باطری کتابی، از طریق برق هم از آن استفاده کنید. قیمت این ترازو بین 1500000 تومان الی 2000000 تومان می باشد و شما در بازار می توانید آن را تهیه کنید.

ترازوی دیگری برای وزن کردن زعفران وجود دارد که اکثر فروشندگان از آن استفاده می کنند زیرا علاوه بر کاربردی بودن، قیمت مناسبی نیز دارد.

قیمت این ترازو حدود 200000 تومان الی 250000 تومان است و همچنین ظرفیت این ترازو 500 گرم می باشد. علاوه بر این دو ترازو، ترازوی دیگری برای وزن کردن زعفران وجود دارد که قیمت مناسب تری نسبت به دو ترازوی ذکر شده دارد.

قیمت این ترازو بین 150000 تومان تا 200000 تومان می باشد و مانند ترازوی قبلی ظرفیت 500 گرمی دارد. این ترازو بر خلاف ترازوی اول با برق کار نمی کند و فقظ با باطری نیم قلم قابل استفاده می باشد. حساسیت این ترازو ها یک صدم است. انواع ترازوی زعفران

یعنی چه؟ یعنی تا دو رقم بعد از اعشار را به ما نشان می دهند. ترازو ها یک نماشگر دارند که در آن نمایشگر ها یک حرف G وجود دارد. این حرف G نشانه چیست؟

ترازو های زعفران

نشانه گرم می باشد. برای برخی سوال می شود که طرز استفاده از این ترازو ها چگونه است؟

اول از همه باید توجه داشته باشید که ترازوی خود را در مکانی قرار دهید که هیچ گونه وزش باد، کولر، پنکه یا وسایلی از این قبیل وجود نداشنه باشد زیرا در اندازه گیری زعفران و حساسیت ترازو اثر می گذارد. علاوه بر این، شما باید ترازوی خود را در مکانی قرار دهید که تراز باشد و اندازه گیری شما را بر هم نزنند.

اگر قصد وزن کردن زعفران را دارید اما عدد روی نمایشگر شما صفر نیست، می توانید از دکمه Tare که در کنار نماشگر قرار دارد استفاده کنید و اعداد نمایشگر خود را صفر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زعفرانیه مراجعه کنید.

نتیجه گیری

فروشگاه زعفرانیه یک فروشگاه آنلاین می باشد که حدود چهار سال از راه اندازی کسب و کار آن ها می گذرد.

این فروشگاه علاوه بر فروش زعفران محصولات دیگری را مانند خشکبار، ظروف بسته بندی برای زعفران و …، دمنوش های فانتزی، نبات، عسل و دیگر محصولات است.

این فروشگاه همه محصولات خود را با کیفیت بالا به مصرف کنندگان خود ارائه می دهند. این فروشگاه دارای سیب سلامت می باشد و محصولات خود را به سراسر پایتخت (تهران) و سراسر ایران ارسال می کند. معروف ترین محصول فروشگاه زعفرانیه، زعفران ممتاز آن است.

تمامی زعفران های این فروشگاه طبیعی می باشند و فاقد هر گونه رنگ های غذایی و مواد نگهدارنده است.
این فروشگاه زعفران ها و دیگر محصولات خود را در بسته بندی های جذاب و زیبا به مصرف کنندگان خود ارائه می دهند. شما مصرف کنندگان زعفران می توانید زعفران مورد نیاز خود را به صورن عمده خریداری کنید.

اگر شما خریدار زعفران هستید اما اطلاعاتی در مورد زعفران ندارید می توانید به سایت زعفرانیه مراجعه کنید و از مشاوران متخصص و با تجربه این فروشگاه کمک بگیرید و این مشاوران نیز شما را به به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند.

نگران قیمت زعفران هم نباشید زیرا این فروشگاه زعفران های خود را با قیمت استاندارد در اختیار شما می گذارد. انواع ترازوی زعفران

همچنین این فروشگاه محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید آن ها را به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر به ساعت زعفرانیه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *